פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שקריות שלא קוימו מצד נציגת מכירות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי עשיתי מנוי זמני ל-4 חודשים לידיעות אחרונות במחיר 99 ש"ח, לאחר שהנציגה הוסיפה הטבות על גבי הטבות על מנת לשכנע אותי לחתום: הובטחו לי 4 כרטיסי POWER CARD ע"ס 50 ש"ח כל אחד (סה"כ 200 ש"ח); קבלת גליונות "לאשה" במהלך כל התקופה; ופנאי פלוס מדי שבוע במהלך החודש הראשון של המנוי.

למעשה, ההבטחה היחידה שאכן קוימה היא קבלת גליונות פנאי פלוס. לגבי שאר ההבטחות, שרק בגללן הסכמתי לעשות מנוי - ובכן, מדי שבוע אני מתקשרת לידיעות מנויים, שמבטיחים שהדבר יטופל ושיחזרו אליי, אבל מתנות אין וגם "לאשה" אני לא מקבלת.

התירוצים משתנים מדי שבוע: כרטיסי המתנה כבר היו "בדרך", ולאחר מכן נאמר לי שהם לא נשלחו כי יש ספירת מלאי. כשבדקתי שוב, קיבלתי תשובה חדשה ושונה לחלוטין. לגבי גליונות לאשה - נאמר לי כי הם יישלחו אלי מסניף ירושלים, אולם מעולם לא הגיע ולו גליון אחד. אגב, עפ"י ההסכם הכתוב, כרטיסי המתנה היו אמורים להגיע אלי עם שליח תוך שבועיים ממועד התחלת המנוי. בינתיים עברו יותר מששה שבועות...

מדובר בהונאה לשמה - הן של הנציגה, אילנית, והן של ידיעות מנויים. אני מבררת בימים אלה אפשרות לתביעה ייצוגית, וייתכן שאסתפק רק בתלונה למועצה לצרכנות ולבית משפט לתביעות קטנות.
בזבוז כסף, סוג הנזק :
קבלת כרטיסי המתנה בהקדם האפשרי + קבלת גליונות לאשה למשך 4 חודשים + פיצוי נוסף פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
מורו ברזילי אחראית פני שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה למחלקת השירות בחברתנו, ובעקבות כך מתבצע בירור יסודי של הנושא.
הלקוחה מעודכנת באופן שוטף עד גמר הטיפול בפנייתה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה