פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות + מועד שליחת מסמך ההתחייבות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך שיווק אגרסיבי ולוחץ שנעשה על ידי שמעון, הסוכן הטלפוני של העיתון "מעריב" הסכמנו להצטרף למנוי לעיתון למשך 4 חודשים. הסכמנו לתנאי המינוי, בין היתר בשל הבטחת תווי קניה ב"אופטיקה הלפרין" בסך 250 ש"ח. כעבור כשבועיים התקשרנו לשמעון לברר מדוע תווי הקניה טרם הגיעו אלינו. שמעון הבטיח שהעניין יסודר בימים הקרובים. התקיימו מספר שיחות כנ"ל, אשר בכולן הבטיח שהעניין יסודר והתלושים יגיעו במהרה. המסמך על התחייבותנו למנוי הגיע אלינו בדואר רק כעבור חודשיים (!!!) מיום ההתחייבות. לאחר פרק זמן זה לא יכולנו לבטל את ההתחייבות הכספית, כפי שהחוק מאפשר לעשות במקרים של עיסקה טלפונית. התקשרנו לשמעון הסוכן החרוץ, ושאלנו מדוע תלושי הקניה האמורים אינם מופיעים בטופס ההתחייבות, ותשובתו היתה ש"זה לא נקלט במחשב". ביום 20.4.07 התקשרתי ל"מעריב מנויים" בתלונה באשר לאי מימוש ההתחייבות הטלפונית. תגובתה של המוקדנית מירב היתה שתתקשר באותו היום, מקסימום בתוך יומיים, לאחר שהעניין ייבדק. מירב לא התקשרה עד היום. ביום 25.4.07 התקשרתי שוב. שוחחתי עם חנה, שהציגה עצמה כמנהלת. חנה הבטיחה לתת תשובה למחרת. למחרת התקשרה ובקשה שאמתין ארבעה ימי עבודה נוספים. חנה לא התקשרה עד לכתיבת תלונה זו.
הליקויים הנובעים מהתלונה:
*אי עמידה בהתחייבות (תווי הקניה)
*שירות לא אמין
*השהייה בהעברת כתב ההתחייבות באופן שלא איפשר ביטול העיסקה כאשר נוכחנו שהמוצר אינו לשביעות רצוננו (כלומר, העדר תווי הקניה כחלק מהעיסקה)
כספי סוג הנזק :
תווי קניה כמובטח; בדיקת טיפול בתלונות בשירות המנויים פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה