|
|
|
|
|
|
שרות לקוי ושקרים של נציג מכירות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/04 הסתיים המנוי שלי לעיתון ידיעות אחרונות
בתאריך 22/04 לאחר שיחה עם נציג מכירות בשם עדי המשכתי את המבצע ל - 4 חודשים. כאשר מובן שהמבצע החדש יכנס לתוקף רק לאחר סיון המבצע הנוכחי.
לאחר 4 ימים שבהם העיתון לא הגיע בזמן ביקשתי לבטל את המנוי.
לאחר שיחה עם עדי התברר לי שאני צריך לשלם הרבה כסף כי הוא ביצע לי מינוי חדש עם תקופה חופפת של מספר ימים (כלומר התחיל מבצע חדש לפני שהסתיים המבצע הקודם), כאשר אמרתי לא שזאת רמאות וביקשתי את הפרטים שלו, הוא ניתק את השיחה ולא חזר אלי יותר.
למרות בקשות רבות (טלפון כל יום לשרות הלקוחות) לדבר עם מישהוא שאחראי על השירות, כבר מעל שבוע אני לא מצליח לבטל את המנוי ולהתלונן על היחס והשקרים של עדי וכל פעם אומרים לי שיחזרו אלי תוך 48 שעות !!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול המנוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינת שחק-פניות דואר אל |
שם ותפקיד: |
הלקוח פנה למחלקת השירות בחברתנו בתאריך3/6/08,, ופנייתו נבדקה וטופלה באופן יסודי.
|
תגובה: |
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
בברכה,
רינת שחק
פניות דואר אלקטרוני |
פתרון: |
|
|
|