פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות חד צדדית של מנוי - זילזול חוסר כבוד וחוסר שירות מוחלט נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: הפסקת מנוי לידיעות אחרונות.‏
‏ ‏
אני מנוייה על העיתון מזה זמן רב. אני מבקשת לנתק את הקשר לא כיון שהעיתון לא טוב אלא כיון שהשירות ‏אינו טוב.‏
‏ ‏
להלן תהליך הבקשה:-‏
‏ בתחילת אפריל (לאחר שנשברו לי מספר צמחים) התקשרתי לשירות המנויים וביקשתי שיניחו את העיתון ליד ‏הדלת כפי שהבטיחו. נאמר לי שמעבירים את זה למנהל החלוקה האזורי והוא יחזור אלי תוך 72 שעות במידה ‏שצריך יבוא לבדוק.‏
‏ מספר ימים אחרי התקשרו אלי משרות הלקוחות לבדוק אם יצרו איתי קשר. אמרתי שלא, אמרו שיבדקו את ‏זה!! וכך העניין נמשך מספר פעמים, עד שיום אחד התקשר אלי מנהל האזור וכך פנה אלי: "טוב, כמה עציצים ‏אני צריך לשלם לך?" הזמנתי אותו שיבוא לראות והבטיח שיבוא תוך יום יומיים. לא הגיע. שוב התקשרו ‏מהשרות לבדוק שוב אמרתי שלא הגיע. שוב אמרו לי שיבדקו את זה. עלי לציין שכל התקופה החל מתחילת ‏מאי דיברתי עם מנהלת תיקי לקוחות בשם דנה. הבהרתי מספר פעמים, שלא רק שמנהל האזור לא הגיע, ‏ממשיכים לזרוק את העיתון באותה צורה.‏

בערב יום הזיכרון התקשר אלי אותו מנהל ושאל אם הוא יכול להגיע הערב.‏
אמרתי שערב יום הזיכרון אינו בדיוק הזמן המתאים וכיון שיום העצמאות הוא יום האזכרה של בעלי ביקשתי ‏שיתקשר לאחר יום העצמאות. עד היום הוא לא ייצר קשר.‏
אתמול שוב פגעו בעציץ. התקשרתי וביקשתי לבטל את העיתון מהסיבות שכבר הזכרתי וגם הוספתי שאני ‏עשיתי מנוי ליהנות בבקר מהעיתון עם כוס משקה חם, אך ומכיוון שאין הדבר כך ואני בבקר מוציאה אנרגיה על ‏חיפוש העיתון בגינה, ניקיון שלו מעודפי מים (יש לי השקיה ממוחשבת) שיחות טלפון למוקד, שגם הן עולות ‏כסף וכעס על השרות. אמרו לי שמטפלת בזה דנה ויעבירו את הבקשה אליה.‏
היום התקשרה אלי שוב אותה דנית ושאלה מה הבעיה? ‏
כאשר הודעתי לה שסבלנותי פקעה ואין בי כוחות לבזבז אנרגיה, זמן וכסף אני מבקשת לבטל את המנוי.‏
התשובה הייתה אי אפשר כיון שאני התחייבתי לתקופה של שנה. ושוב היא חזרה על אותו משפט, אני אבדוק ‏עם מנהל האזור. כשאמרתי שחודש זה מספיק זמן לחכות, היא אמרה לי אבל הוא התקשר אליך ואמרת ‏לו להתקשר אחרי יום העצמאות. אכן כך ......ראו למעלה.‏
סבלנותי פקעה וממש כעסתי והרמתי קול וביקשתי לבטל את המנוי והיא בקול מתנשא אל תצעקי עלי אי ‏אפשר לבטל את חתומה לשנה.‏
‏ ‏
השאלה שלי, האם התחייבות היא חד צדדית? ‏
‏ האם הם לא התחייבו לספק לי עיתון ליד הדלת?‏
‏ ‏
אני מבקשת לבטל את המנוי ולקבל פיצוי על השתילים והעציצים ששברו לי.‏
כספי, זילזול, עלבון ו סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה