התחייבות חד צדדית של מנוי - זילזול חוסר כבוד וחוסר שירות מוחלט |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הנדון: הפסקת מנוי לידיעות אחרונות.
אני מנוייה על העיתון מזה זמן רב. אני מבקשת לנתק את הקשר לא כיון שהעיתון לא טוב אלא כיון שהשירות אינו טוב.
להלן תהליך הבקשה:-
בתחילת אפריל (לאחר שנשברו לי מספר צמחים) התקשרתי לשירות המנויים וביקשתי שיניחו את העיתון ליד הדלת כפי שהבטיחו. נאמר לי שמעבירים את זה למנהל החלוקה האזורי והוא יחזור אלי תוך 72 שעות במידה שצריך יבוא לבדוק.
מספר ימים אחרי התקשרו אלי משרות הלקוחות לבדוק אם יצרו איתי קשר. אמרתי שלא, אמרו שיבדקו את זה!! וכך העניין נמשך מספר פעמים, עד שיום אחד התקשר אלי מנהל האזור וכך פנה אלי: "טוב, כמה עציצים אני צריך לשלם לך?" הזמנתי אותו שיבוא לראות והבטיח שיבוא תוך יום יומיים. לא הגיע. שוב התקשרו מהשרות לבדוק שוב אמרתי שלא הגיע. שוב אמרו לי שיבדקו את זה. עלי לציין שכל התקופה החל מתחילת מאי דיברתי עם מנהלת תיקי לקוחות בשם דנה. הבהרתי מספר פעמים, שלא רק שמנהל האזור לא הגיע, ממשיכים לזרוק את העיתון באותה צורה.
בערב יום הזיכרון התקשר אלי אותו מנהל ושאל אם הוא יכול להגיע הערב.
אמרתי שערב יום הזיכרון אינו בדיוק הזמן המתאים וכיון שיום העצמאות הוא יום האזכרה של בעלי ביקשתי שיתקשר לאחר יום העצמאות. עד היום הוא לא ייצר קשר.
אתמול שוב פגעו בעציץ. התקשרתי וביקשתי לבטל את העיתון מהסיבות שכבר הזכרתי וגם הוספתי שאני עשיתי מנוי ליהנות בבקר מהעיתון עם כוס משקה חם, אך ומכיוון שאין הדבר כך ואני בבקר מוציאה אנרגיה על חיפוש העיתון בגינה, ניקיון שלו מעודפי מים (יש לי השקיה ממוחשבת) שיחות טלפון למוקד, שגם הן עולות כסף וכעס על השרות. אמרו לי שמטפלת בזה דנה ויעבירו את הבקשה אליה.
היום התקשרה אלי שוב אותה דנית ושאלה מה הבעיה?
כאשר הודעתי לה שסבלנותי פקעה ואין בי כוחות לבזבז אנרגיה, זמן וכסף אני מבקשת לבטל את המנוי.
התשובה הייתה אי אפשר כיון שאני התחייבתי לתקופה של שנה. ושוב היא חזרה על אותו משפט, אני אבדוק עם מנהל האזור. כשאמרתי שחודש זה מספיק זמן לחכות, היא אמרה לי אבל הוא התקשר אליך ואמרת לו להתקשר אחרי יום העצמאות. אכן כך ......ראו למעלה.
סבלנותי פקעה וממש כעסתי והרמתי קול וביקשתי לבטל את המנוי והיא בקול מתנשא אל תצעקי עלי אי אפשר לבטל את חתומה לשנה.
השאלה שלי, האם התחייבות היא חד צדדית?
האם הם לא התחייבו לספק לי עיתון ליד הדלת?
אני מבקשת לבטל את המנוי ולקבל פיצוי על השתילים והעציצים ששברו לי.
|
כספי, זילזול, עלבון ו |
סוג הנזק : |
|
|
|
|