|
|
|
|
|
|
הפסקת מנוי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 13 אפריל 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
בחודש ינואר 2008 התקשרה אלי נציגה והציע לי מנוי לעיתון ל 4 חודשים והסכמתי.
ביררתי איתה בוודאות שאחרי 4 חודשים אוכל לבטל את המנוי - הבטיחה לי שבקלות אני יכולה להתקשר למח' המנויים ולבטל את המנוי.
ובאמת אחרי 3.5 חודשים יצרתי עם שרות הלקוחות קשר והם הבטיחו לי שיבטלו את המנוי. המנוי לא בוטל. התקשרתי שוב ושוב, כתבתי אמיילים שוב ושוב והעיתון עדיין מגיע.
אני לא רוצה יותר לקבל את העיתון. תבטלו לי את המנוי. ותצאו לי כבר מחשבון הבנק.
יפעת
|
בזבוז זמן ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול המנוי. החזר כספי מיום בקשת הפסקת המנוי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות
, תגובה:
|
איריס טשקנט |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
הלקוחה פנתה למחלקת השירות בחברתנו ופנייתה נבדקה וטופלה באופן יסודי.
|
תגובה: |
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
|
פתרון: |
|
|
|