פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי למעריב לנוער נושא התלונה:
דשל יהונתן שם/כינוי:
‏יום שישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט פנו אלי ממחלקת שרות הלקוחות של מעריב על מנת שאחדש מנוי. כמנויה מזה כ-6 שנים , השנה התלבטתי . מנהלת שרות הלקוחות הצליחה לשכנע אותי לחדש והבטיחה לשלוח אלי מתנה (הכלולה בעסקה) תיק לי קופר וזאת לאחר שסגרנו על צבע, מידה , מס' תאים שיש בתיק וממש תיארה לי את התיק שלדבריה נמצא "כרגע על שולחנה".והבטיחה שיגיע כשבוע לאחר תחילת הלימודים .
התיק הגיע אחרי חופשת סוכות ( וזאת לאחרשנאלצתי כבר לרכוש תיק בכוחות עצמי ) וכמובן שהתיק היה ההיפך הגמור ממה שהובטח לי ותואר לי בפרוטרוט במספר שיחות עם הגב' יפה ( משרות הלקוחות) .לאחר שיחות רבות עם שרות הלקוחות על כך שברצוני לבטל את המנוי , שוב הובטח לי שאם אשלח את התיק חזרה בדואר רשום ( על חשבוני) ישלח אלי תיק אחר כפי שביקשתי וכפי ששוב תואר לי טלפונית ע"י בחור בשם אלדד משרות הלקוחות .
אני את חלקי ביצעתי ושלחתי את התיק בדואר רשום , לאחר כחודש משלא הגיע התיק המיוחל התקשרתי שוב לעיתון ונמסר לי שאכן הגיע התיק אליהם וזהו !!!!!! כלומר , איש לא טרח לשלוח אלי שום דבר , לא התייחסו אל התיק ואם לא הייתי מתקשרת המצב היה נשאר כפי שהוא .
ביקשתי לבטל במיידית את המנוי ולהשיב את כל כספי חזרה . בחורה בשם סימה ענתה לי שלה אין סמכות אבל המנהלת דוריס תחזור אלי טלפונית עוד באותו היום .
מאז עברו 5 ימים וכמובן שאף אחד לא חזר אלי ולא התייחס לבקשתי לבטל את המנוי .
לדעתי חוצפתם של שירות הלקוחות הינה מעל לכל מה שאפשר לשער , הזלזול באזרח הינו רב וזאת לאחר שקיבלו את מחיר המנוי בתשלום אחד מזומן ועוד לפני שקיבלתי תמורה .
אני מקווה שאולי דרככם תפטר סוגיה זו .
כספי סוג הנזק :
השבת מלוא כספי וביטול המנוי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
רויטל עמית-רז, מנהלת מ שם ותפקיד:
אתי שלום רב,
תודה על פנייתך ועל הזמן שהקדשת לשיחתנו הטלפונית. אני מבקשת להתנצל על אי הנעימות שנגרמה כפי שתיארת בפנייתך. מבדיקת פרטי המקרה נראה כי נוצרה אי-הבנה בנוגע לשליחת מתנת ההצטרפות. כפי שסיכמנו- תישלח אליך מתנה חלופית בהקדם, ואני תקווה כי המשך המנוי ל"מעריב לנוער" יסב לכם הנאה מרובה. בברכה,
תגובה:
ראו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה