|
|
|
|
|
|
מנוי למעריב לנוער |
נושא התלונה: |
דשל יהונתן |
שם/כינוי: |
יום שישי 19 אוגוסט 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט פנו אלי ממחלקת שרות הלקוחות של מעריב על מנת שאחדש מנוי. כמנויה מזה כ-6 שנים , השנה התלבטתי . מנהלת שרות הלקוחות הצליחה לשכנע אותי לחדש והבטיחה לשלוח אלי מתנה (הכלולה בעסקה) תיק לי קופר וזאת לאחר שסגרנו על צבע, מידה , מס' תאים שיש בתיק וממש תיארה לי את התיק שלדבריה נמצא "כרגע על שולחנה".והבטיחה שיגיע כשבוע לאחר תחילת הלימודים .
התיק הגיע אחרי חופשת סוכות ( וזאת לאחרשנאלצתי כבר לרכוש תיק בכוחות עצמי ) וכמובן שהתיק היה ההיפך הגמור ממה שהובטח לי ותואר לי בפרוטרוט במספר שיחות עם הגב' יפה ( משרות הלקוחות) .לאחר שיחות רבות עם שרות הלקוחות על כך שברצוני לבטל את המנוי , שוב הובטח לי שאם אשלח את התיק חזרה בדואר רשום ( על חשבוני) ישלח אלי תיק אחר כפי שביקשתי וכפי ששוב תואר לי טלפונית ע"י בחור בשם אלדד משרות הלקוחות .
אני את חלקי ביצעתי ושלחתי את התיק בדואר רשום , לאחר כחודש משלא הגיע התיק המיוחל התקשרתי שוב לעיתון ונמסר לי שאכן הגיע התיק אליהם וזהו !!!!!! כלומר , איש לא טרח לשלוח אלי שום דבר , לא התייחסו אל התיק ואם לא הייתי מתקשרת המצב היה נשאר כפי שהוא .
ביקשתי לבטל במיידית את המנוי ולהשיב את כל כספי חזרה . בחורה בשם סימה ענתה לי שלה אין סמכות אבל המנהלת דוריס תחזור אלי טלפונית עוד באותו היום .
מאז עברו 5 ימים וכמובן שאף אחד לא חזר אלי ולא התייחס לבקשתי לבטל את המנוי .
לדעתי חוצפתם של שירות הלקוחות הינה מעל לכל מה שאפשר לשער , הזלזול באזרח הינו רב וזאת לאחר שקיבלו את מחיר המנוי בתשלום אחד מזומן ועוד לפני שקיבלתי תמורה .
אני מקווה שאולי דרככם תפטר סוגיה זו .
|
כספי |
סוג הנזק : |
השבת מלוא כספי וביטול המנוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מעריב שירות לקוחות
, תגובה:
|
רויטל עמית-רז, מנהלת מ |
שם ותפקיד: |
אתי שלום רב,
תודה על פנייתך ועל הזמן שהקדשת לשיחתנו הטלפונית. אני מבקשת להתנצל על אי הנעימות שנגרמה כפי שתיארת בפנייתך. מבדיקת פרטי המקרה נראה כי נוצרה אי-הבנה בנוגע לשליחת מתנת ההצטרפות. כפי שסיכמנו- תישלח אליך מתנה חלופית בהקדם, ואני תקווה כי המשך המנוי ל"מעריב לנוער" יסב לכם הנאה מרובה. בברכה, |
תגובה: |
ראו לעיל |
פתרון: |
|
|
|