פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא עונים לטלפון בשרות לקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ארבל 194 אלפי מנשה כתובת:
תיאור הבעיה:
כל פעם שברצוני לדבר בטלפון עם שרות הלקוחות של העיתון אני נאלצת להמתין שעות על הקו על חשבוני כמובן. הדבר חוזר על עצמו פעם אחר פעם אולם כשהם רוצים לחדש לי את המנוי הם מתקשרים כמובן ומשכנעים בצורה טובה. כשאני סוף סוף מצליחה לדבר איתפ תמיד הם אומרים שזה נובע מעומס יתר. נו באמת?? הלזה יקרא שרות לקוחות? וכשאני מאיימת להפסיק את המנוי הם מייד מבטיחים שהכל יהייה בסדר....לא מקובלת הגישה הזאת.
וגם בזבוז זמן וכסף על שיחות הטלפון סוג הנזק :
יחס יחס ויותר אנשי שרות שיענו לפניות הלקוחות שמתיי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
רויטל עמית-רז, מנהלת מ שם ותפקיד:
רונית שלום רב,
תודה על פנייתך. לקחנו לתשומת לבנו את הערותיך והארותיך. חשוב לציין כי אנו עושים את כל המאמצים על-מנת לספק ללקוחותינו שירות מהיר ויעיל. על פי התיעוד ברשומותינו נראה כי הנושא בגינו פנית אלינו טופל ואנו נמשיך לעקוב על-מנת לוודא את שביעות רצונך המלאה. לנוחותך, ניתן לפנות אלינו בטלפון 9638500-03 או 5575*, וכן בכתובת אתר המנויים http://sherut.maariv.co.il. בברכה,
תגובה:
ראו לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה