|
|
|
|
|
|
תעריף מופקע -בריכת המלון וזלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשקלון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
במלון ליאונרדו ( החדש) באשקלון גובים תשלום מופקע של 150 ₪ למבוגר ו-130 ₪ לילד עבור ביקור בבריכה.כופים על הלקוח גם תשלום לארוחת צהריים. !!!נציג המלון ציין שהבריכה מיועדת רק לאורחי המלון (שנמצאים לחופשה כולל לינה) וסרב לאפשר כניסה לבריכה בלבד!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
בירור התעריף ובירור היחס ללקוחות-כשל תדמיתי, מדובר במלון חדש!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל |
שם ותפקיד: |
אנו מודים לך על הערותיך |
תגובה: |
תגובתנו נשלחה לכתובת הדואר האלקטורני שלך |
פתרון: |
|
|
|