אי קבלת שרות, חיוביים מופרזים והכרחה להתחייבות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום שמי שני גולן אני בחורה בת 22 מתל אביב. בתאריך ה 12/12/11רכשתי דרך הטלפון נטסטיק לאינטרנט מחברת פלאפון.אספתי את המכשיר ממרכז שירות ברעננה. באותה שיחה שביצעתי את העסקה, הנציגה אמרה שהתשלום יהיה על סך120₪ חודשיים שמתחלק ב30 שח על המכשיר ו80 החבילה. לא נאמר לי על שום התחייבות. המכשיר לא עבד וכשניסיתי להתקשר לחברה לקבלת שירות , לא היה בידי נתונים לקבל נציג, משום שאף אחד לא טרח להגיד. אחרי חודש הצלחתי להשיג את הנציגה שמכרה לי את המכשיר והיא מצדה דיברה מתחת לכל ביקורת וניתקה לי בפנים.
כשהגעתי למרכז שירות ביגאל אלון לא היה יותר נעים. לחכות שעה, להבין שרק אם צועקים מתייחסים אליך ולבסוף, גם אומרים לי שהתחייבתי ל3 שנים.
כשהבנתי שאני כבולה, ביקשתי שיתקנו אותו לפחות, כשהגעתי הביתה אחרי שעתיים
בפלאפון, המכשיר לא עבד. התקשרתי למרכז שירות והם אמרו שאני צריכה ללכת לתקן אותו ביגאל אלון, כמה אבסורד שבדיוק חזרתי משם.
החיובים שהיו לי בחשבון הם: 76, 268, ו108. שאף אחד מהם הוא לא מה שהנציגה אמרה בעת ביצוע העסקה.
התקשרתי אתמול 27/3/12 שוב, לנסות לראות איך אני יוצאת מהסיפור הזה, עכשיו
הנציג טען שאני לא מחויבת פשוט רכשתי את המכשיר וזה מחולק לתשלומים ל3 שנים. עכשיו אני אמנם ילדה, ואזרח קטן , בורג מיניאטורי ואין לי כח או הון או משרד עורכי דין שיכנסו בהם, אבל מבחינתי זה פשוט בזיון שבמדינה שלנו בשנת 2012 אדם לא יכול להגן על עצמו, וחברות ענק שולטות בהכל ואני לשמחתי או צערי, אינני כבר בטוחה, פשוט לא יכולה לעצום עיניים. אשמח אם תוכלו לעזור לי , תודה רבה .
|
כספי |
סוג הנזק : |
רק שיחזירו את הכסף שלי ואני אחזיר להם את המכשיר שלהם ייפרדו דרכינו והתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|