פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לביטול שירות וקבלת שירות חלקי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 14.12.2010 חתמתי עסקה של שירותי טלויזיה דרך YES באמצעות סוכן מכירות שהגיע לביתי. ההתקנה נקבעה ליום שישי 17.12.2010 בין השעות 08:00-10:00, ביום חמישי,יום לפני יצר עימי קשר בשעות הערב נציג השחברה וביקש ממני לדחות את שעת הגעת הטכנאי לשעה 10:00-12:00, הסברתי לו כי לצערי ההתראה קצרה מידי טכי קבעתי תוכניות מראש ולכן לא אוכל להזיז את שעת הטכנאי, הנציג אמר שזה בסדר ושהטכנאי יגיע בשעה שנקבעה. ביום שישי בשעה 9:30 לערך התקשר אליי נציג החברה בשנית והודיע כי הטכנאי מתעקב ולכן ביקש להזיז לשעה 11:00 הסברתי לו בשנית כי איני נמצא בבית בשעה זו ואמר שייצור קשר בזמן הקרוב. לאחר מספר דקות התקשר אליי נציג אחר ואמר שהטכנאי כלל לא יוכל להגיע ולכן קבע עובדה שהטכנאי יגיע עד שעה 12:00 ואין מה לעשות. בתגובה לכך ביקשתי לבטל את השירות אמנם יצר עימי קשר סוכן המכירות וביק ממני לתת הזדמנות נוספת, תואם טכנאי מחדש ליום שישי 24.12.2010 בין השעה 8:00-10:00. הטכנאי הגיע בשעה 8:30 כאשר עליו לבצע התקנה ממיר אחד VOD מקליט וממיר רגיל בחדר השינה. את ממיר הVOD, הטכנאי לא הצליח להתקין לאחר שעתיים של נסיונות מול תומך טכני VOD בטלפון. הטכנאי התקשר למנהל שלו הסביר לו את המצב, וזה נתן הוראה לעזוב את הבית אף על פי שלא הסתיימה ההתקנה ואני מקבל שירות חלקי בלבד. בתגובה לכך פניתי לשירות הלקוחות והופניתי לנציגת קשרי לקוחות (אפרת מצוות ירין) עימה סוכם כי אנו מעוניינים לבטל את המנוי במסגרת 14 ימי עסקים המוקצבים לנו לביטול עסקה. אפרת אמרה כי יש להם 2 ימי עסקים לכבר את הבקשה וכי עד יום שני 27.12.2010 בשעה 20:00 ייצור עימנו קשר מנהל על מנת לבצע את הניתוק בפועל ולתאם איתנו מועד הגעת טכנאי לשם איסוף הציוד מביתנו. בשעה 19:50 היום (יום שני) משלא יצרו עימנו קשר יצרתי שוב קשר עם שירות הלקוחות, הופנתי לנציגה בשם מורן מצוות יונתן שאמרה שיש להם גם את מחר (יום שלישי) ליצור עימנו קשר.
מיותר לציין כי במסגרת 14 ימי עסקים זכותנו המלאה לבטל את השירות, כך גם ציין בפנינו נציג המכירות ונציגת קשרי לקוחות עימה שוחחנו ביום שישי 23.12.10, כמו כן עלינו לקבל אישור על ביצוע הניתוק לא יאוחר מ-2 ימי עסקים מרגע הבקשה בפועל, דבר שלא קרה.
אני מרגיש כי ישנה התעלמות מוחלטת מבקשת הניתוק שלי וכי מנהלים מולי "מלחמת התשה" ולא מוכנים לנתק אותי כפי שמגיע לי מתוקף חוק.
כמו כן עדיין הובהר לי כי על כל יום בו הממירים נמצאים אצלי אני משלם על השירות.
אודה לעזרתכם הדחופה, איתי.
כספי סוג הנזק :
ניתוק השירות ללא תשלום נוסף פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 27.12.2010 בעניינו של מר איתי בוחניק.

בהתאם לרשומות מערכת yes נמצא כי ביום 24.12.2010 הצטרף מר איתי בוחניק לשירותינו בהתאם לתנאי מבצע ללקוחות חדשים.

למרות האמור ביום 24.12.2010 התקבלה בקשתו של מר בוחניק לניתוק המנוי וזאת מאחר ולא ניתן היה להשלים ביצוע שירות VOD וזאת עקב בעיה טכנית. לאור האמור תואם עם מר בוחניק מועד לאיסוף ציוד הקצה וניתוק המנוי.

בהתאם לחוק הגנת הצרכן תיקון 26 חשבונו ל מר בוחניק לא יחויב על ידינו בגין חיובים חודשיים ובגין עלות הטבה לפי תנאי מבצע.

לאחר החזרת ציוד הקצה לחברתנו ובדיקתו ינותק המנוי בפועל ויערך הליך גמר חשבון לצורך השלמת הליך סיום ההתקשרות.

תגובה:
ראו תשובה מצורפת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה