פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציג שרות מעמיד פנים שאינו שומע.... נושא התלונה:
כהן בתשבע כהן שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר שניסינו במשך שעות רבות להשיג את השירות של יס בשל תקלה בשל מזג האווירולאחר שסוף סוף אחרי 45 דקות המתנה שנציג שירות יואיל בטובו להתפנות אלינו העמיד פנים נמיג השירות שאינו שומע אותנו וכשניסינו שוב עם המתנה של בערך כשעה בטלפון לנציג אמרה לנו הנציגה שהיא הולכת להתקשר לטכנאי ולבדוק מה ניתן לעשות בקשר לכך,,,,, זמן המתנה !!!!משוער עד מחר אחרי הצהריים. מה זו תקלה אישית שלי. הרי מדובר ברחוב שלם! בדיחה חולנית או שזה פשוט השירות של יס?????? זו כבר לא בדיחה זה פשוט עצוב!!!!! שירות של יס או נו!!!!! אנשים!!!! זה כבר לא יס - זה פשוט!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מינחה הנכבד,
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 14.12.10, בהמשך לפנייתה של גב' בת שבע כהן בנושא תקלות צפייה ועיכוב מענה בשרות טלפוני, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.
בנושא תקלות הצפייה, כידוע, תנאי מזג אוויר קשים וגשמים עלולים להפריע במהלך הצפייה של שידורי הלווין ולגרום לעיתים להפסקות שידור קצרות של דקות או שניות בודדות. יתרונה של המערכת הדיגיטאלית הלווינית החכמה הוא שהפסקות אלו הן לרוב קצרות, וחולפות לבדן בעת שיפור במזג האוויר ומבלי שתידרש לכך הגעת טכנאי בעוד שתשתיות אחרות עשויות להיות מנותקות לשעות רבות.
כתוצאה מתנאי מזג אויר קשים תיתכנה הפרעות נקודתיות בצפייה לחלק מלקוחותינו. הפרעות אלה נוצרות בד"כ כתוצאה מגשם הנובע משבר ענן באזור המגורים של הלקוח וגורם למיסוך הקליטה בין הצלחת בבנין ללווין השידור. במקרים חריגים ובעת משבי רוח עזים ישתנה מעט כיוון הצלחת וכתוצאה מכך תיפגם איכות השידור ויהיה צורך בזימון טכנאי לשרות.
בנושא זמן ההמתנה במוקד שרות הלקוחות של yes , חברתנו פועלת באופן מתמיד למען שיפור מערכות השירות בכל המוקדים ולצמצם את זמן המענה ככל הניתן, אנו עומדים לשירות לקוחותינו במוקד שרות הלקוחות של yes , כל יום, במשך כל השנה, באופן שוטף במענה מהיר ואיכותי . נציגי השרות נותנים מענה 24 שעות ביממה. ישנם זמנים (ובמקרה זה בזמן מזג אויר סוער במיוחד ובאופן חריג) בהם העומס רב באופן נקודתי ולמרות כל מאמצינו לא ניתן מענה מיידי, ועל כך אנו מעבירים התנצלותנו.
מבדיקה ברשומות מינויה של הגב' כהן, פנייתה כבר טופלה וניתן שרות טכני לביתה וזיכוי כספי בגין יום בו הייתה תקלת צפייה, צר לנו על העיכוב בטיפול בפנייתה של הגב' כהן ואנו מאחלים המשך צפייה מהנה בשידורינו.
לשירותך בכל עת,
בברכה ,

חברת yes
תגובה:
ראה תשובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה