פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מריחה והבטחות שווא נושא התלונה:
גאנם ראמי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏06 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 6/4/2011 קרתה תקלה אצלי באינטרנט אחרי בירור עם בזק התברר שיש תקלה בקו ADSL לכן אין לי אינטרנט למחרת שלחו טכנאי לבדוק את הבעיה אבל הוא קבע שהוא לא יכול לתקנה וצריך צוות הנדסה. בזק הבטיחה שעד תאריך 12/4/2011 בצהריים התקלה תתוקן. באותו יום אני מתקשר לוודא שאכן הצוות מגיע הם מאשרים שכן אבל להפתעתי בערב מתקשרים מבזק ושואלים אן יש לי בעיה בטלפון!!! מוזר אכן יש עניתי להם ולמה לא הגיעו מבזק לתקן הבעיה? אמרו שהם מצטערים והנציג הבטיח שמחרת בבוקר כבר יהיו צוות ההנדסה מוכנים ויתקנו את הבעיה. היום כבר 13/4/2011 השעה כמעט 22:00 והתקלה לא תוקנה.
יש לציין שאני לקוח חדש של בזק רק לפני מספר ימים הצטרפתי לבזק ואני מתחרט על הרגע הזה שעד היום אני משלם כסף לבזק ובזק בינלאומי ואני לא משתמש בשירות שלהם.
אני מבקש החזר כספי מלא מבזק וגם תפצה אותי עבור החיוב של בזק בינלאומי ועוגמת נפש על כל המרמורים שעשו לי.
כספי סוג הנזק :
החזר מלא ומתן אפשרות להתנתק מבזק ללא כל קנס ושבזק תשא בעלויות מול בזק בינלאומי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה