פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי לא הגיע בפועל, טען שהגיע. נושא התלונה:
ברו אמיר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התבקשתי כעזרה לחברה להיות בבית כדי לקבל את פני הטכנאי.הטכנאי הוזמן לטיפול בבעיה חוזרת, בשעה 1:20התקשר לבעלת הקו ואמר שאין איש במקום. הלקוחה התקשרה אלי לברר אם אני בביתה. מייד לאחר מכן יצרנו קשר במקביל עם שירות הלקוחות וידענו אותם שאני באתר. היה באפשרותם לידע את הטכנאי שאני הייתי ועדיין נמצא במקום. הוחזקתי בטלפון כשעתיים וחצי ואז נאמר לי כי לא ניתן לשלוח טכנאי. בזק טוען שהטכנאי ביצע בדיקת קו מהקופסה הקרובה לבית אך זה אינו אפשרי. אני ישבתי עם בעל הנכס מתחת לעמוד הנאמר, הם רק חזרו על המנטרה הטכנאי דיווח שהיה וטענו שאיני דובר אמת. שני אנשים מכובדים ובוגרים לא ראו טכנאי מטפס על עמוד במרחק של 2,5 מטר מהעמוד וטכנאי לא יכול להחמיץ דלת פתוחה ואנשים יושבים בגינה?. ובעיקר. תגובה של מספר דקות כמו שהיתה מצידנו הייתה יכולה להחזיר את הטכנאי לאתר אם רק היה קצת רצון.!! זה עלה לי ביום עבודה ולחברתי בעוד יום ללא אינטרנט וטלפון יציב ועובד כהלכה. הפגיעה המשמעותית היא לא עובדן הזמן אלא היחס המחפיר והעלבון הצורב.
עלבון סוג הנזק :
שירות מיידי ופתרון כולל. וכן התנצלות אישית אלי ואל הלקוחה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה