|
|
|
|
|
|
טיסת ישראייר אילת –שד"ב 22/1/2008 |
נושא התלונה: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה22/1/2008 נשלח אליכם מכתב תלונה בשמי על עיכוב ארוך וקשה של טיסה מספר 440 מאילת לת"א.
ב10/2/08 נשלחה תשובה מטעמכם שמכתבי הגיע והעניין בטיפול,לפי מכתבכם – מס' פניה ישראייר 10365/08 ומספר הזמנה 947907 !
מאז ועד לרגע הזה ,לא קיבלתי שום תגובה /הסבר/פיצוי מטעמכם!!!!
היתכן ?!!!!
האם יש לכם כל כך הרבה תלונות שאין באפשרותכם לטפל????
הייתי לקוחה קבועה בטיסות שבועיות סדירות שלכם!!!!
איבדתם אותי כלקוחה !!!
מדהים אותי לגלות שלאור התחרות הקשה בשוק כיום,בטיסות פנים וחוץ,חברת ישראייר אינה עושה דבר על מנת לשמר את קהל לקוחותיה!!!
|
בזבוז זמן !!! |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראייר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|