שרות גרוע שקיבלתי בסניף גרנד קניון , חיפה |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אתמול נתקלתי בחווית שרות המזעזעת ביותר כאשר ניגשתי לסניפכם בגרנד קניון שבחיפה. אחותי קנתה אוזניית bluetooth של Nokia בחנות לפני כמה שבועות. המוצר היה פגום כי אוזניית הסיליקום התנתקה ממנו והלכה לאיבוד, דבר החוסם כל אפשרות להמשיך להשתמש במוצר. ניסינו להפעיל אחראיות אך קיבלנו תשובה מזלזלת, בלשון המועטה, ממנהל החנות ,אדון חלבי, איש גס ולא נעים ביותר, אשר אמר שלא ניתן לעשות דבר בעניין מכיוון שהאחראיות אינה חלה על חלקי המוצר. האדון הנכבד לא טרח להציע שום פתרון חילופי (כמו להזמין חלק חדש בתשלום, לדוגמא) וניפנף אותנו במהרה. כאשר פנינו אליו שנית, ניסינו להתווכח כי אין שום זכר לכל מה שאמר בתעודת האחראיות. אחרי כמה דקות של וויכוחים, חלבי קרא לנו "גועל נפש" וביקש שנצא מהחנות מייד.
אני רוצה להגיד שבשביל רשת ענק עולמית כמו אופיס דיפו, בושה להחזיק איש כזה בתור מנהל סניף. אני ומפשחתי לא חוזרים לקנות יותר ברשת ונדאג שהתלונה שלנו תעבור להנהלה הראשית
|
כספי, עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי על המוצר הפגום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|