אי עמידה בתנאי חוק סימון מחירים בסניף והטעייה במימוש מבצעb |
נושא התלונה: |
יום שישי 08 אוקטובר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמת גן |
כתובת: |
קניון איילון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 8/10/2010 הגעתי לסניף אופיס דיפו בקניון איילון בר"ג על מנת לרכוש ציוד משרדי לשנת הלימודים האקדמאית הקרובה.
אזור הציוד המשרדי בסניף שרוי באי סדר מוחלט. כמעט על אף אחד מהמוצרים לא קיימת מדבקת מחיר, וכן על מרבית המדפים אין כל מידע לגבי מחיר המוצרים המונחים עליו. גם אם כבר קיימת מדבקת מחיר על המדף - לרוב הפריטים שמונחים על המדף אינם תואמים את המדבקה.
בקיצור - אין אפשרות לדעת עלויות של מוצרים או לבצע השוואת מחירים בין מוצרים דומים.
כשפניתי לאחד המוכרים ושאלתי לגבי מחיר של מוצר מסויים, נאמר לי ש"רק בקופה יכולים להגיד לך מה המחיר". כמו כן ציין המוכר שהם עדיין מסדרים אחרי הבלאגן שגרמו התלמידים עם תחילת שנת הלימודים. אגב, מאז פתיחת שנת הלימודים בבתי הספר עבר למעלה מחודש....
בשלב זה התייאשתי, הנחתי את סל המוצרים שכבר אספתי והחלטתי לעזוב את החנות.
בחרתי לעבור בסניף אחר של הרשת ברח' אבא הילל 3 בר"ג. לשמחתי הסניף היה מסודר למופת, עם כיתוב ברור של המחירים על כל מדף (אם כי לא על כל מוצר).
כמו כן, ברשת קיים מבצע על ציוד משרדי 3+1 חינם, כשמצויין שהמוצר החינם יהיה הזול ביותר. לאחר העברת הפריטים בקופה גיליתי שהמוצר הזול ביותר מתייחס לכל סל הקניות ולא לכל רביעיית מוצרים, כך שבקניה של 4 מוצרים יקרים ומוצר נוסף זול, המוצר החינם יהיה הזול ביותר ולא הרביעי מבין המוצרים היקרים. הקופאית היתה אדיבה והסכימה לחלק את המוצרים לשני חשבונות שונים, וכך 'הפסדתי' רק מספר ש"ח ולא יותר, כפי שהייתי מפסיד אם היה מדובר בחשבון אחד.
חבל שעושים מבצע שכזה שגורם לאנשים בהגיעם לקופה הרגשה ש"עובדים עליהם".
|
|
|
|
|