פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי לאחר תיאום מראש נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כעשרה ימים תואם לנו מועד להגשת טכנאי יס לשם התקנת שירות VOD בביתנו. המועד תואם להיום, 3/10/10 בין השעות 15:00 ל - 17:00. היום, בשעה 14:25 לערך, התקשר הטכנאי ושאל אם הוא יכול להקדים ולבוא תוך 5 דקות (למרות שביקשנו שימסרו לנו התראה של חצי שעה מראש לפני שהטכנאי מגיע). מסרנו לטכנאי שאנחנו לא נמצאים בבית (לא מפתיע לאור העובדה שאנו אנשים עובדים וההתקנה תואמה לשעה 15:00) אבל יכולים להגיע תוך 15 - 20 דקות. הטכנאי מסר שאין שום בעיה והוא ימתין לנו. הזדרזנו להגיע הביתה, ולהפתעתנו, הטכנאי לא היה שם כפי שהבטיח. לאחר מס' דקות הבחנו במדבקה שהודבקה על דלת ביתנו (השעה הייתה כמה דקות לפני 15:00) שם היה רשום כי לא היינו בבית בשעה שתואמה עימנו 15:00 ולכן עלינו לפנות ליס לתאם מועד אחר.
השכן, אשר עבד אותה עת בחוץ, מסר לנו כי הטכנאי של יס הגיע ונסע כבר לפני 20 דקות (דהיינו, מייד לאחר שסיים את השיחה איתנו). כלומר הטכנאי הקדים, הגיע שלא בשעה המוסכמת ולאחר ששוחח איתנו ונמסר לו כי נגיע תוך כמה דקות הביתה, בחר לשים מדבקה, כאילו הגיעה השעה היידועה, ונסע. מיד התקשרנו ליס (לדעתי הטלפון הראשון היה עוד לפני השעה 15:00), גם הבחורה אמרה לנו בגלל שלא היינו בבית כשהטכנאי הגיעה, היא יכולה לתאם לנו התקנה אחרת רק ליום חמישי הקרוב, 7/10. מסרנו לה שלא יכול להיות שמתאמים איתנו שעה, לא מגיעים בזמן ועוד מאשימים אותנו שלא היינו בבית, והיא מסרה לנו שאין מה לעשות - "לא הייתם בבית". אנו עמדנו על דעתנו ומסרנו שבמידה והטכנאי לא יגיע במועד שסוכם ותואם עימנו מראש, הדבר ייחשב לאי הגעה של טכנאי בהתאם להוראות החוק והם יחוייבו לשלם לנו את הפיצוי הקבוע בחוק (300 מאות ש"ח אם איננו טועים) אבל הם נפנפו אותנו בנימוס. כמובן, שכשביקשנו לשלוח אלינו שוב את הטכנאי הבחורה ששוחחנו איתה אמרה שהיא לא יודעת מי זה הטכנאי (איך בחברה כ"כ גדולה לא ניתן לאתר טכנאי שמועד ההגעה עימו תואם מראש והתנהלותו כפי שתוארה לעיל אינה תקינה, וזו בלשון המעטה). אותה בחורה אמרה שתבדוק עם האחראי על הטכנאים. היא אכן התקשרה כעבור כמה דקות, ואמרה כי אין מצב שיישלח אלינו הטכנאי היום כמוסכם ("כי לא היינו בבית....") והפעם מסרה שהיא יכולה לתאם מועד התקנה רק ל - 14/10 (בכמה דקות המועד נדחה בעשרה ימים...).
לא ברור לי כיצד חברה כ"כ גדולה, שמקבלת מאיתנו, לקוחות קבועים וותיקים המנויים אליה בנאמנות למעלה מעשר שנים, תשלום חודשי קבוע, יכולה לזלזל בצורה כה בוטה בלקוחותיה ובהוראות החוק.
אנו אנשים עובדים וכל היעדרות או יציאה מוקדמת ממקום העבודה נעשית על חשבוננו. על כך יס בוודאי לא יפצו אותנו.
אנו מסרנו לנציגי יס כי אנו עומדים על קבלת הפיצוי בגין אי הגעת הטכנאי,, אולם שוב, הם נפנפו אותנו ואמרו לנו להגיע תביעה.
בושה וחרפה לחברה כזו!!!!, שמתעללת בלקוחותיה, פשוטו כמשמעו, על אף שאנו מקור החיים של החברה ומאיתנו היא ניזונה.
במידה ולא נקבל את הפיצוי הקבוע בחוק, אנו נגיש תביעה, עם כל העדויות שיש בידנו, פירוט שיחות הטלפון מהטלפונים הניידים שלנו ותצהיר השכן והפועלים שעבדו עימו .
ברור שעם הסתיימות תקופת ההתחייבות שלנו לחברה, אנו נשקול היטב האם להמשיך את ההתקשרות איתה.
פיצוי בגין אי הגעת טכנאי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב

קבלתי את פנייתך בתודה.

בהתאם לרשומות המנוי תואם הגעת וכנאי למר רייכמן ליום 3.10.2010 בין השעות 14:00- 16:00 .

הטכנאי עזב את כתובת המנוי בשעה 14:54 והשאיר מדבקה לאחר שהמתין 15 דקות למר רייכמן שלא הגיע ולא היה מענה בכתובת.

בהתאם לאמור מר רייכמן אינו זכאי לפיצוי אי הגעת טכנאי על פי חוק וזאת כיון שהגיע המועד חלון הזמן שנקבע מראש .

תגובה:
yes פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה