פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם של חברת אורנג' וטירטור בלתי פוסק נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים לערך העברנו את החשבון הסלולרי שלנו מחברת פלאפון לחברת אורנג'. למרות שסוכמו דברים מסויימים החברה אינה עומדת כלל בחוזים שסוכמו וזאת למרות שיש עדויות מוקלטות בזמן שיחה עימם ובחלקם הם אף מאשרים לי את מה שסוכם בעת ההעברה עם הסוכן של חברת אורנג'.
מיותר לציין כי אני מיואש, מטרטרים אותי הלוך ושוב, גובים ממני כספים שלא אמורים לחייב אותי בהם ואינני יודע כבר למי לפנות.
למרות שסוכם על חלק מהדברים גם עם מנהל סניף אורנג' באשקלון לא נעשה דבר.
מיותר לציין שהכל מוקלט ומתועד!!!!
אשמח אם תצרו עימי קשר בהקדם: גיל 050-8510614
כספי סוג הנזק :
התאמה לחוזה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה