פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שלא קיומו + יחס שאינו הולם נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני הצטרפתי לאורנג' לפני כחודשיים, הובטח לי זיכויים על מכשיר שרכשתי בחברה אחרת, מאז ההצטרפות שלי אני לא מפסיק לרדוף אחריהם כדי שיסדרו את הנושא של הזיכוי על המכשיר וכל הזמן מבטיחים לי שהנושא יסודר, וגם הנציגים מבטיחים לחזור אליי לעדכן אותי, מה שבפועל לא קרה לא החזרה שלהם ולא הזיכוי. כמו כן הסכום הסופי שהובטח לי גם כן לא נכון ולא כמו שהובטח לי. היום 30.8.11 ביררתי שוב לגבי הזיכוי ומשלא ראיתי שטופל, ביקשתי לשוחח עם מנהל נציג בשם יוסי אמר לי שיחזור אליי מנהל עד השעה 17.00. בשעה 18.00 ועדיין לא חזר אליי מנהל התקשרתי שוב וביקשתי לברר מדוע לא חזר אליי המנהל, ואז נאמר לי כי אין שום בקשה לחזרה של מנהל, משראיתי שיש לי עסק עם נוכלים(לא שלא ידעתי את זה לפני כן) ביקשתי מנהל וסירבתי לרדת מהקו, ואז איזה נציגה חוצפנית הציגה את עצמה כנציגה בכירה ואמרה לי שאני יחכה שמנהל יחזור אליי וניתקה לי את השיחה. ממש רצחת וגם ירשת.
כספי סוג הנזק :
קיום ההבטחות ופיצוי על העוגמת נפש שנגרמה לי. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה