פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם עם נציג יס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר משא ומתן עם נציג החברה בו ביקשנו בפירוש שברצוננו לקבל ממיר יס מקס, נאמר לנו שסוג זה של ממירים לא קיים יותר ושבאפשרותנו לקבל רק ממיר בחבילת הטוטאל שכולל HD ומקס. הוצעה לנו חבילה במבצע GFI שכוללת 2 ממירים ב189 ש"ח לחודש בהתחייבות לשנתיים. רק לאחר שנקבעה ההתקנה התברר מהטכנאי (!!) שהחבילה כוללת שני ממירים רגילים. כשהתקשרנו לנציג החברה עמו סגרנו את העסקה הוא טען שעל זה סגרנו ושלא דיברנו על ממיר HD מקס, שזה שקר מוחלט! המשא ומתן עם החברה ערך כשבועיים שבמהלכם יצרנו קשר עם נציגים אחרים מהחברה ואף נציגים מהחברה המתחרה ובסופם הגענו להחלטה, לא ייתכן שבמעמד החיבור אנחנו מגלים פרטים כאלה, בעיקר כאשר היה מוסכם מלכתחילה על איזה ממיר מדובר! מעולם לא הזכרנו את האפשרות שאנו מעוניינים בממיר רגיל, ובחוזה עליו חתמנו לא מוזכר בשום סעיף איזה סוג ממיר אנו אמורים לקבל.
אנחנו נמצאים במהלך מעבר דירה כאשר יום כיפור והחגים השונים מציפים את החודש, לכן התיאום עם הטכנאי היה מאוד קריטי לנו. לפי מה שהוסבר לנו ע"י הנציג-חייבות להיות שתי טלויזיות בדירה על מנת לבצע התקנה ולכן התאמצנו ודאגנו לשתי טלויזיות-אחת מהן זמנית ולא שייכת לנו בכלל, על מנת שנוכל להתחבר טרם יום כיפור. בנוסף, אני קיצרתי את יום עבודתי בשביל להגיע להתקנה.
אני מצפה שכשאני מדברת עם נציג שירות וקובעת איתו משהו-זה יבוצע. לא רק שזה לא בוצע, הוא אף שיקר וטען שהעסקה לא כללה ממיר כזה!
בעקבות המצב בן זוגי פנה לחברה היום 15.9 וביקש לבטל את כל העסקה בגלל הזלזול שקיבל מהנציג.
אני רוצה לציין שאני לא חדשה לחברה הזאת ושהורי, אחי, אחותי והורי בן זוגי מחוברים ליס והצורה בה טיפלו בנו בהחלט משפיעה על ההחלטה שלהם אם להשאר בחברה או לא. נכון להיום לאיש מהם אין התחייבות להשאר מחובר ומדובר כאן בסביבות ה-20 ממירים.
מקווה מאוד שניתן להגיע לפתרון
תם שמש
לכבד את ההסכם שהוצע ע"י נציג יס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מינחה הנכבד,

אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 16.9.10, בהמשך לפנייתה של הגב' תום שמש בנושא מבצעי הכרות ומחירים שונים בחברתנו ללקוחות חדשים, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

חברת yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.

באשר למבצעים שונים בכלל ומבצעים לרכישת שירותי מכשיר ה- yesMaxTOTAL בפרט כפי שבוודאי ידוע לך, בגופים רבים ובחברות רבות במשק קיימים מבצעים שונים המותאמים מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש, כדרכם של מבצעים. אציין כי, לכל מבצע ישנם תנאים משלו בהתאם להחלטת החברה באותה עת.

חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים שונים לקהל לקוחותיה בתנאים מיוחדים עבור שירותי צפייה, שירותי HD ושירותי ה- yesMaxTOTAL.

yes יצאה במסלולים חדשים להצטרפות לשירותי ה- yesMaxTOTAL כפי שהיא יוצאת מעת לעת במבצעים שונים ועם השקת מכשירי ה-TOTAL הצתמצם גם מלאי מכשירי ה-yesMax הרגילים. במסגרת זו אנו מציעים ללקוחות מסלול שכירות שכולל תשלום חודשי קבוע לתקופה מוגדרת וכולל התחייבות להישאר מנוי על שירותי חברתנו לתקופה מוגדרת או לחלופין מבצעים חדשים ללקוחות חדשים הכוללים שירותי צפייה ושירותי מכשיר ה-. yesMaxTOTAL במחיר חודשי כולל ומוזל עם התחייבות לתקופה בת 36 חודשים.

כידוע, החברה מציעה מגוון מבצעים ללקוחותיה החדשים והותיקים כאחד. המבצעים השונים מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש, כדרכם של מבצעים. יתרה מזאת, מעת לעת מציעה החברה מגוון של מבצעים ותכניות המשך ללקוחותיה הקיימים עבור שירותי צפייה ובצרוף הטבות שונות וזאת על מנת להמשיך ולחדש את מגוון השירותים האטרקטיביים שמציעה החברה- כדרכה מיום הקמתה.

החברה מציעה מעת לעת לקהל לקוחותיה מגוון של מבצעים הרלוונטיים לאוכלוסיות שונות, לפי בחירתם האישית והרגלי הצפייה של קהל זה, כמו גם לפי העלות הכספית המתאימה להם.

לכל לקוח אפשרות הבחירה להצטרף למסלול המתאים והטוב ביותר עבורו.

מבדיקה שערכנו מול מחלקת המכירות בעת תהליך ההתקשרות של גב' שמש עם חברתנו הוצעו לה מספר מבצעים שונים ע"י נציג המכירות שלנו, מבצע הכוללים שימוש במכשיר ה- yesMaxTOTAL ובממיר רגיל, מבצע הכולל שימוש במכשיר yesMaxTOTAL ומכשיר yesMax בעלות חודשית בסך 235 ש"ח לחודש לתקופה בת 3 שנים ומבצע הכולל שימוש בשני ממירים דיגיטאליים רגילים בעלות בסך 189 ש"ח לחודש לתקופה בת שנתיים. לכל מבצע תקופה מוגדרת שונה ומחיר שונה.

בהתאם לטופסי ההצטרפות אותם אישרה הגב' שמש בסופו של דבר בחתימתה ביום ה-12.9.10 , סוכם על הצטרפות במסגרת מבצע הכולל צפייה בחבילת הבסיס ובאחד ממסלולי ה- CHOICE, להלן חבילת הסרטים ו-2 או 3 חבילות צפייה נוספות לבחירה, 2 חבילות ערוצים בשפות זרות ושימוש בשני ממירים רגילים בעלות חודשית בסך 189 ש"ח*. למשך 24 חודשים, (להלן: "התקופה הראשונה") ובעלות בסך 239 ש"ח לחודש ל-36 חודשים נוספים (להלן: "התקופה השנייה") כאשר ההתחייבות להישאר מנוי על שירותינו במסגרת מבצע זה הנה לתקופה בת 24 חודשים בלבד.

מפנייתה של הגב' שמש אני למדה כי נפלה אי הבנה או בילבול בין שני מבצעים שהוצעו לה.

אנו נשמח באם הגב' שמש תפנה שנית למחלקת המכירות שלנו לביצוע ההתקשרות מחדש במסגרת המבצעים הקיימים בעת זו ומוצעים ללקוחותינו.

בברכה,

חברת yes
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה