פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטכנאי לא היגיעה בזמן ובכלל לא הגיעה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קהילת סופיה 27 כתובת:
תיאור הבעיה:
התקנה שהיתה אמורה להיות בן 16:00 ל 18:00 בתאריך 16/09/10 .
התקשרו משירות לקוחות לפני שעה שש והודיעו שיאחרו בחצי שעה.
בשבע התקשרנו ונאמר שהגיעו עד 20:00 .ובשמונה התקשרו שוב ואמרו שטכנאי יבוא רק בעשר בלילה . ביקשנו לבטל את התקנה בכלל (ברגע של כעס).
לאחר פחות מחמש דקות במדויק (השיחות מתועדות אצלכם במערכת) התקשרנו כדי להמשיך עם התקנה ונאמר לנו שאי אפשר להמשיך עם התקנה כי היא בוטלה במערכת ויש לקבוע למועד חדש אפילו לא למחר. הטיפול שקיבלנו בשירות הלקוחות היה מכעיס וגרם לנו לעוגמת נפש.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

קיבלנו פנייתו של מר רוטנברג בתודה.

לבקשתו של מר רוטנברג תואם שירות התקנה ליום 16/9/2010 בין השעות 16:00-18:00.

מכיוון שחל עיכוב בהגעת המתקין וכפי שציין מר רוטנברג בפנייתו, ביטל מר רוטנברג או מי מטעמו את הגעת המתקין.

מספר דקות לאחר ביטול המתקין, התקבלה פנייה טלפונית נוספת מטעמו של מר רוטנברג בבקשה להחזיר את מועד ההתקנה ולא לבטל כפי שביקשו מספר דקות קודם לכן.

לצערנו, לאחר ביטול המתקין לראשונה, לא ניתן היה להשיב את המצב לקדמותו.



למר רוטנברג תואם מועד חדש להתקנה. לאור השתלשלות האירועים סוכם על מחווה שירותית לשביעות רצונו.

אשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

בברכה,

תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה