פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוגדל בגמר המבצע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של הוט מזה מס' שנים בטלפון ובאינטרנט. כרגיל, השירות של הוט מאכזב. עד כה שילמתי מחיר של 70 ש"ח בטלפון (שקיבלתי כהטבה ללקוחות קיימים) למסלול ללא הגבלה, אלא שהמבצע היה מוגבל לשנה. בתום השנה, ללא התראה מוקדמת, חויב כ"א שלי בסכום מופקע של 150 ש"ח!!! היש חברה היום בשוק הטלפון הביתי שגובה מחיר של 150 ש"ח עבור שירותי הטלפון???
כשיצרתי קשר עם המוקד, הציעו לי חבילות שונות וזולות יותר מהמחיר המופקע, אז אם כך, למה מחייבים במחיר כזה אם הוא לא תקף בכלל.
ידוע לי שזו הדרך של החברות לחייב לקוחות מבלי שישימו לב, אך לא אסכים לכך. מילא אם הייתי מחויבת במחיר סביר, לדוג' במחיר עדכני לאותה חבילה, אבל בסכום שעולה על פי שניים???
תודה,
כספי סוג הנזק :
החזר החיוב העודף פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה