פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חבלה - טכנאי הוט תלשו קו בזק ראשי לבניין נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:

בתאריך 25/04/2013 צוות תשתית שביצע התקנת כבל תשתית הוט בבית פרטי חדש בבפ"ת, הסיר את כבל בזק שהיה מותקן בבית, ואנו כחודש ללא קו בזק.

ראש הצוות התקנה שהיה במקום התנצל והודיע שבסיום ההתקנה יוחזר הכבל של בזק למקומו, חבלה זו לא תוקנה.

בתאריך 12/05/2013 בשעה 17:45 התקיימה שיחה עם נופר נציגת השרות ותואם הגעת צוות תשתית ל19/05/2013 בין השעות 13:00 - 16:00, צוות התשתית לא הגיע לטפל.

בתאריך 19/05/2013 בשעה 13:00 התקיימה שיחה עם נציגת השרות ותואם הגעת צוות תשתית ל20/05/2013 בין השעות 11:00 - 14:00. זאב הטכנאי שהגיע הודיע שזה לא באחריותו ובטיפולו.

בתאריך 20/05/2013 בשעה 17:55 התקיימה שיחה עם אלינור נציגת השרות ונמסרה התנצלות על חוסר תיקון החבלה הבטיחה תוך שעה לחזור והשיחה מוקלטת ועד היום לא חזרה

כספי סוג הנזק :
הגעת טכנאי הוט להחזרת קו בזק שהוסר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה