פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר קרתה לנו תקלה בקו הטלפון וכמובן גם באינטרנט. התקלה קרתה בשעה 14:00 והייתי באמצע שיחה שכמובן התנתקה. התקשרתי למוקד 166 והשארתי הודעה על התקלה. בהודעה הקולית נאמר לי שיחזרו אלי תוך 3 שעות. זה לא קרה ובסביבות השעה 19:00 הבת שלי התקשרה אליהם. אמרו מהשימור הלקחות שיחזרו אליה וזה לא קרה.
אצלנו בבית יש ילד אמריקאי שלומד בבית ספר אונליין בארה"ב ואשתו של בני עושה תואר אונליין.
ביום שישי בבוקר, בני התקשר שוב בסביבות השעה 9:00. אמרו שיחזרו אליו ולא חזרו. בסביבות השעה 11:00 התקשרתי שוב בעצמי ואחרי הרבה שיכנועים, הצלחתי שיעבירו אותי לשימור הלקוחות (שהיו אמורים לחזור אלי ביום חמישי אחר"צ!
הנציג שדיבר איתי שמו ינון והוא התייחס לשיחה כאילו זאת הייתה הפעם הראשונה ששמעתם על הבעיה. הוא אמר לי שביום שישי הטכנאים עובדים רק עד שעה 12:00 ושאין סיכוי שיגיע אלינו. לא היה משנה שהילד יפסיד בית ספר יומיים, פלוס כלתי לא יכלה להגיש עבודות עבור התואר וגם שאנו מנהלים את העסקים שלנו מהבית והייתה לי פגישה בדרך סקייפ עם מישהו שאמור להביא קבוצת תיירים לארץ.
אז בזק המסכנים מפסיקים לעבוד ביום שישי בשעה 12:00 ולא מאצו שום דרך לתקן את הבעיה. אנו גרים בבית הזה כמה חודשים בלבד וזו הפעם השנייה שאותה התקלה קורת!
קבעו שעה לטכנאי להגיע מבלי לדבר איתי!
ביום ראשון הטכנאי הגיע ושאלתי אותו לגבי יום שישי. הוא אמר לי שלא עובדים רק עד 12:00! אני יודעת זאת בעצמי כי כבר היו כאן יום שישי ב 14:00!
ביום ראשון התקשר אלי ינון ורצה לתת לנו "הטבה". הדבר היחידי שאמר לי היה שהמחיר יורד מ-99.99 ל-79.00. הוא לא אמר לי שאני מחוייבת לשנה, ואם אני לא רוצה יותר, אני צריכה לשלם קנס של 600.01! זה נודע לי במכתב קיבלתי הבוקר במייל שלי.
הבוקר התקשרתי לברר ונאמר לי דרך הנציגה שלהם שינון כן אמר לי את כל הפרטים. במילים אחרות, היא טענה שאני לא דוברת את האמת ושאין מה לעשות. .
כל זה קרה בתאריך 11 וגם ב- 14לנובמבר 2010
עוגמת נפש סוג הנזק :
את ההטבה שקיבלתי, אם יש עוד בעיה אחת עם בזק, לא רוצה לשלם להם כלום במקרה שאני מחליטה לעזוב ותקופת ההתחייבות שלי נשארת עד יולי 2011 ולא עד נובמבר כמו שכתוב במכתב. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה