פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
מזרחי עמית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים פניתי מיוזמתי לחברת הוט כדי להצטרף לשרות הטריפל שלהם מאז אני לא קיבלתי את השרות בגלל מספר תקלות לאחר ביצוע ההזמנה הבטיחו לי שיתקשרו להזמין טכנאי אכן התקשרו אך לא יכולתי לענות התקשרתי שנית והזמנתי טכנאי ופה מתחילה תלונתי הטכנאי אכן הגיע בשעתו אך לא יצא מרכבו ראיתיו מחוץ לחצר ואף ניסית לקרוא לו לאחר מספר רגעים הוא נסע שוב התקשרתי וחיכתי על הקו עשרים דקות נמסר לי שהוא התקשר ולא עניתי יש לציין שלא קיבלתי שום שיחה ממנו יש לי שני מספרים מעודכנים במערכת הוא לא יצא מרכבו ואני גרה בדירה פרטית כך שהוא לא היה צריך להתעייף ולעלות במדרגות כאשר דיברתי עם הנציג הוא חזר על עצמו כמו בתקליט שבור שיתאמו לי טכנאי ליום אחר הזלזול והזילות בשעות עבודה של מישהו אחר לא מקובלות עלי ביקשתי מעל שידבר איתי אך המנהל לא יכל ביקשתי שם של מנהל גם לא יכולתי לקבל לאחר בקשות נשנות ביקשתי להתנתק וגם זה עבר מסכת של שכנועים שיעבירו אותי דיברתי עם איש שירות שהבטיח להתקשר תוך שתי דקות אך גם זה לא קרה כל השמות רשומים לי אצלי בצהרים התקשרתי והשארתי הודעה חזרו אלי בערב לא יכולתי לענות לא יכולה להתקשר שוב ולחכות על הקו פשוט רוצה להתנתק מרגישה במערכון של רמזור לא מצליחה להתנתק
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה