|
|
|
|
|
|
מצלמת וידאו דיגיטלית JVC |
נושא התלונה: |
גורשטיין חגית |
שם/כינוי: |
יום שלישי 15 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה אזור תעשיה פולג |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה ו 4 חודשים רכשתי מצלמה מסוגJVC - GR 3316
בסקאל נתניה ונאנר לי שיש 3 שנים אחריות המסרטה הפסיקה לעבוד שלחתי לתיקון לפני כ 3 שבועות מתקשרים אליי היום ואומרים לי שיש אחריות על התיקון אבל על העבודה אני צריכה לשלם 350 ש"ח התקשרתי למוקד של סקאל ושם נאמר לי שיש שנה אחריות + שנתיים שנה אחת , שה אומר שאין אחריות בשנתיים הנוספות חוצפה שאין כדוגמתה אני מקווה מאוד שתוכלו לעזור לי בהקדם
זה ממש לא בסדר שאורמים לך שיש אחריות ובעצם אין .
|
|
|
|
|
|
|
|
סקאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת שרות לקוחות קבוצ |
שם ותפקיד: |
ברצוננו להסביר כי ככל הנראה חלה אי הבנה באשר למהות תנאי האחריות.
האחריות הניתנת למוצר המדובר(כפי שמפורטת בתעודת האחריות המצורפת למכשיר),
הינה אחריות לשלוש שנים, כאשר האחריות בשנה הראשונה היא אחריות מלאה ואילו בשנתיים הנוספות האחריות היא עבור החלפת חלקים בלבד,כאשר עבודת התיקון עצמה כרוכה בתשלום.
לאור האמור לעיל, מאחר והמכשיר הופקד לתיקון שנה וארבעה חודשים, עלות התיקון היתה 350 ש"ח כאשר ניתנה לגברת גורשטיין הנחה של 50 ש"ח כמחווה שירותית.
במקביל יצרנו קשר עם הגברת גורשטיין על מנת להסביר לה במפורט את תנאי האחריות. הנושא הסתיים לשביעות רצונה. |
תגובה: |
ניתנה הנחה וכן הסבר מפורט באשר לתנאי האחריות. |
פתרון: |
|
|
|