פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה בקוו הטלפון והאנטרנט נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
א,ג,נכבד.
בתאריך 01.01.10 הודעתי לבזק כל תקלה בטלפון 09-8743042 ,התשובה יסודר מחר,לא הייה!!! פניתי עוד פעם,תשובה,מחר,לא הייה,המשכתי בפניות בסוף נודע לי מעובדת טלפנית תהקבל קרוע "אתה נמצא באיזור בטחוני וזה יקח הרבה זמן??!!!היותי רופא ועובד בשני המגזרים,אין לי תחושות שאני באיזור בטחוני או עוין אלא אני בתחום המדינה ובריבונות ישראלית-האם זה הולם???
א.ג נכבד,אני כותב לכם במוצא שבת ונכון לשעה הטלפון והאנטרנט לא פעילים?הבת שלי לומדת משפטים ומכינה את העבודות שלה דרך האנטרנט,שתי ילדות אחרות תלמידות גם הן מכינות שעורים דרך האנטרנט-אני רופא ועובד בטלפון והאנטרנט,אני חייב לקחת אותם לבית הקפה עם מחשב נייד להכין שעורי בית,האם זה הולם?לא ידוע לי למתי ישקרו אותי, העתק מהמכתב הזה נשלח למשרד התקשורת,לחברי כנסת,ולמשפטן להתיעצות על הגשת תביעה פרטית על ההתעללות והנזקים,גם לתביעה יצוגית אם אפשרי.
אני מקווה שאתם יותר רצינים מאחרים שפניתי אליהם-מקווה שהעניין נבדק והאחראיים על ההתנהגות הזאת יוענשו.
לתגובתכם,
בכבוד רב.
ד"ר דקה
נזק כספי סוג הנזק :
לסדר את התקלה מייד-האחראיים יוענשו-לפצות אותי על עוגמת הנפש והנזקים הכספיים וחוסר ההכנסות פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה