|
|
|
|
|
|
|
|
|
| רישום מוקדם (צ'ק אין) באינטרנט ל"אפ" מסורבל וארוך מאד מאד. וניכשל כל פעם מחדש |
נושא התלונה: |
| אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ניסיתי להירשם לצ'ק אין מוקדם באינטרנט לפני טיסתי לחו"ל בUP. אם לא עושים את זה משלמים 10 $ נוספים על כל כרטיס ומלבד זה אין סיכוי למצוא מקום סביר לכל המשפחה.
הרישום באינטרט דורש המון פרטים לכל נוסע. אם נוסעים 9 אנשים זה לוקח כחצי שעה להירשם. בסוף, המערכת חושבת במשך 5 דקות ואז לפעמים אומרת שהרישום לא צלח וצריך להתחיל מהתחלה! זוועה.
|
| עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
| שיפור ופישוט מערכת הרישום המוקדם באתר האינטרט של UP |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
| תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|