שירות לא איכותי< |
נושא התלונה: |
יורמן עמיחי |
שם/כינוי: |
יום שלישי 11 נובמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
במהלך חודש ספטמבר 2014 החלפנו את הטלוויזיה בסלון, החלטנו להעביר את נק' התקשורת של HOT (טלפון, אינטרנט) מחדר הילדים לסלון, לשם כך פנה בעלי (עמיחי) לשירות הלקוחות להזמין טכנאי – אחרי המתנה ארוכה קיבלנו תאריך ל6/10/2014 בין השעות 16:00-19:00.
1/10/14 פנייה לשירות לקוחות (מעיין) לבירור האם מוזמן טכנאי (לא ראינו אינדיקציה במערכת) - הבטיחו לברר ולחזור, לא קיבלנו התייחסות חוזרת.
2/10/14 פנייה חוזרת לשירות לקוחות (יותם) – שוב הבטחה לברר ולחזור, לא קיבלנו התייחסות חוזרת.
6/10/14 טכנאי לא מופיע למועד שנקבע.
7/10/14 פנייה לשירות לקוחות (רחלי) – בדבר אי הגעתו של הטכנאי, הבטיחה לחזור ואכן חזרה ב20/10/14 – מתברר כי נמצאה הקלטה של השיחה הראשונה ואכן הוזמן טכנאי ל6/10, עקב תקלה (?) הזימון לא נקלט – ניתן פיצוי של 600 ₪, נקבע טכנאי ל26/10.
ב26/10/14 הגיע הטכנאי (לואי) וביצע את העבודה בצורה חלקית – ההתקנה שלו גרמה לניתוק כל שלוחות הטלפון בבית ורק הטלפון שחובר באופן ישיר לממיר, עבד.
למרות בקשות, הטכנאי לא המתין להגעת בעלי (עמיחי), שהגיע 5 דקות לאחר עזיבתו של הטכנאי.
ב26/10/14 יצרנו קשר עם שירות הלקוחות (טל) – נקבע טכנאי למועד אחר 3/11 16:00 -19:00.
3/11/14 – שוב, אי הגעת טכנאי לביצוע העבודה.
3/11/14 – טלפון נוסף לשירות לקוחות (מוחמד), הבטיח לברר ולחזור ותיאם התקנה ל11/11/14 16:00-19:00, כמובן שטלפון משירות לקוחות לא הגיע.
11/11/14 בשעה 16:50 התקשר הטכנאי ואמר שהוא מגיע ואם לא נהיה זמינים תוך 15 דק' הוא לא יבצע את העבודה, הגעתי (דלית) חזרה הביתה ב17:00, הסברתי לטכנאי שהוא חונה בחניית שכן ויש לו חנייה זמינה (חינם) ממול – הטכנאי לא חשב פעמיים, נכנס לרכב ועזב את המקום ללא ביצוע העבודה.
? 11/11/14 מיד לאחר עזיבתו של הטכנאי את המקום, יצרתי קשר עם שירות הלקוחות (מהטלפון בבית) לגבי עזיבת הטכנאי – לטענתם לא נמצאנו בבית ולכן הטכנאי עזב, שיחה זו לוותה בטונים צורמים וטריקת טלפון משירות הלקוחות.
צר לנו שחברת HOT בחרה במתן שירות גרוע ללקוחותיה הנאמנים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר 1350ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|