שירות לקוי ולא חוזרים אליי עם הניתוק |
נושא התלונה: |
יום חמישי 08 אוקטובר 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
פאר 35\4, חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
קודם כל, זיכויים שלא קיבלתי. חודש שעבר חוייבתי 50 שקלים יותר ממה שהובטח לי, לכן הובטח לי זיכוי של 50 שקלים. בנוסף לכך, בחודש ספטמבר ביקשתי להקפיא את המנוי שלי לשבועיים ובסוף השבועיים גיליתי שהוא בכלל לא מוקפא. פניתי לשירות ושתי הבעיות האלה ידועות להם. הובטח זיכוי גם על התקופה הזאת. אחרי הכל החיוב הקרוב שלי בחברת הוט 389 שקלים (!!!!!) על מה ולמה? המחיר שהובטח על ידיי הנציג היה 300 שקלים, לאחר מכן התברר שזה קצת יותר אבל עם כל הזיכויים לא ייתכן שזה מגיע לסכום כזה!
הכי חשוב. שלחתי אישור ניתוק דרך אתר נתק בתאריך 21.9. עדיין לא יצרו איתי קשר וכלום. אישור שליחה נמצא אצלי בדואר, הפקס נשלח. הבעיה בחברה. זה הגיוני שצריך לחכות 17 יום (טוב נוריד את החגים, אבל עדיין לא ייתכן) בשביל שיחזרו אליי עם ניתוק???
שיחות מוקלטות עם השירות ומיילים מאתר נתק אוכל להעביר אם צריך
אני חיילת בודדה וזה מאוד מתסכל לקבל כל חודש חיוב שכזה ולגלות דברים חדשים כל פעם, ואחר כך להמתין על הקו שעתיים עם שירות לקוחות שבסוף מבטיחים לי שיטפלו בהכל הפעם, ובסוף כלום.
תודה רבה ומקווה שתוכלו לעזור
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי וניתוק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|