|
|
|
|
|
|
המשך תלונה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בהמשך לתלונתי,
היו לי מיקרים מצערים עם 2 דוכנים של הרשת.
רכשתי שרשרת אשר השיער היה נתפס לי כול הזמן בסוגר, הגעתי לדוכן בקניון חולון, וביקשתי לתקן או להחליף את השרשרת והשיחה נוהלה בצורה כזו שבחורה בדוכן הגיעה איתי למצב שהיא מאיימת עליי שתזמין את האבטחה של הקניון, בסוף לא קיבלתי שירות לכן פניתי לדוכן בקניון בתי ם ואותו סיפור, בנוסף רכשתי לפני כשלושה חודשים לערך צמיד וניגשתי לדוכן בקניון בת ים אשר לצערי ניקרעה ואין לי מושג למה כי היא לא נתפסה לי במשהו אימי ניגשה לדוכן בקניון בת ים ושוב פעם הסיפור חוזר שמתחילים לריב,
למה המוכרות מגיעות למצב כזה?
רכשתי מוצר לא תקין וגם מבלי "תעודת אחריות" מגיע לי שירות עם המוצר לא תקין, המוצרים שלכם נכון הם יפים ודי יקרים ולפחות תעמדו מאחורי תקלות שקורות גם עם זה אשמת הלקוח, לקוח מרוצה הוא לקוח שחוזר אבל במיקרים כאלה אני לא חוזרת לרכוש אצלכם מוצרים, הפסד שלכם.
קארן
|
|
|
|
|
|
|
|
מגנוליה שירות לקוחות
, תגובה:
|
ענבל-מנהלת שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום קארן,
אנו משתדלים לתת את השרות הטוב ביותר שאנו יכולים בכפוף למדיניות החברה. האם השרשרת נרכשה בחודש האחרון ויש ברשותך הוכחת קנייה נוכל לבחון את אפשרות ההחלפה. אם הבעיה היא עם הסוגר ניתן לבקש בסניף להחליפו ואולי הבעיה תיפתר.
לגבי תלונתך על הצמיד- לכל פריט שנרכש ברשת מצורפת תעודת אחריות לשנה, וזאת המטרה לתת ללקוחותינו את השרות ללא תשלום כמעט לכל בעיה שתהיה במסגרת הנהלים. ללא תעודת אחריות, או לחילופין הוכחת קנייה, השרות ניתן בתשלום לפי סוג התיקון כמו לכל מוצר אחר.
מבדיקתי עלה כי הצמיד שלך נשלח לתיקון ויהיה היום חזרה בסניף בת-ים.
באשר לזימון האבטחה - אין אנו נוהגים לזמן את האבטה של הקניון, אלא רק במקרים של התפרצות לקוח שלא ניתן להרגיעה ברמת הסניף. אני מניחה שלא נותרה להם ברירה והם נאלצו לזמן גורם חיצוני, אולם העניין ייבדק בכל מקרה לוודא שאכן כך היו הדברים.
|
תגובה: |
מקווה שתביני ונשמח לעזור ככל שניתן,
בברכה,
ענבל-מנהלת שרות לקוחות |
פתרון: |
|
|
|