|
|
|
|
|
|
|
|
|
| זילזול בלקוח |
נושא התלונה: |
| יום ראשון 24 דצמבר 2017 |
תאריך האירוע: |
| אזור השפלה |
אזור: |
| יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
אתמול הובטח לי שמנהל ייצור עימי קשר בערב או היום בשמונה בבוקר. עד הצהרים שהתקשרנו שוב ( וכמובן ממתינים הרבה למענה) לא הואיל בטובו המנהל לייצור עמנו קשר. הובטח שהיום יגיע אלינו טכנאי. התקשרנו שוב לאחר 3 שעות וכמובן שחליל משרות לקוחות טען שהמנהל ייצור עימנו קשר. אנחנו מאתמול לא יכולים לראות טלויזה מהסיבה שציינתי אתמול במכתב.
אני דורשת התייחסות דחופה.
במידה ולא , אאלץ לפנות לגורמים משפטיים.
הגיע הזמן, שתכבדו את עצמכם כחברה ותפסיקו להתעלל בלוקחות .
|
| עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
| תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|