פרטי התלונה

תלונות בית מלון רג'נסי

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הלח"י / ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
לכל מאן דבעי,

כמו בכל שנה, החלטנו לצאת לחופשה. והפעם החלטנו לנסוע לעיר הקודש ירושלים.
אחרי סקר מקיף שנעשה באינטרנט, הוחלט להזמין חדרים במלון רג'נסי בירושלים ( הייאט לשעבר).
שוחחנו עם המלון ישירות לאחר שבקרנו באתר האינטרנט שלהם והתרשמנו לטובה. ביקשנו להזמין 3 חדרים על בסיס חצי פנסיון. החופשה נקבעה לתאריכים 20.8.2006-24.8.2006.
הגיע זמננו לנפוש, ועשינו פעמינו ירושלימה.
מכאן אני מתחילה את מסע תלאותינו. רק אציין קודם שאלינו הצטרפו 4 ילדינו וילדי חברנו.
אז ככה: הגענו למלון רבע שעה לפני שנתבקשנו להגיע (15.00). זה התחיל בזה שהיה ריח חריף של צואת בהמות בחניון, המעליות מהחניון ללובי לא עבדו כמו שצריך, ולאחר שהייה של כ-20 דקות עם ילדים ומזוודות, החליט חברנו לטפס עם המזוודות במעלה המדרגות 2 קומות. כשכולו מזיע וכעוס הוא נכנס לקבלה הרים קולו וביקש לשוחח עם מנהל המלון או מישהו בדרג גבוה על הבזיון הנ"ל, כמובן שלא היתה כל התייחסות רצינית לבקשתו. בחור בשם דרור, האחראי באותה משמרת, ביקש מחברנו להיכנס אליו לחדר אך זה סירב. רק אציין שכדי להשתיק את חברנו הוצע לו לשדרג את חדרו, כמובן שלא היתה בכוונתו לנצל את המעמד ולכן העדיף להישאר בחדר שיועד לו. מכאן עשינו צ'ק אין ונכנסנו לחדרים. למיותר לציין כי החדרים הינם מוזנחים בצורה זוועתית ולא סבירה לבית מלון חמישה כוכבים. בית המלון כאילו קפא בזמן לפני 20 שנה. המעליות חורקות, המזגנים לא עובדים, האמבטיה לא היתה נקיה ושומנית, שקעי החשמל נשלפים החוצה, ואפילו בנקודת חשמל אחד נוצר קצר. הבריכה היתה טובה ונעימה אבל השרותים והמקלחות היו מלאי עובש, מוזנחים ומלוכלכים, וכשבני בן ה 4 וחצי רצה להתפנות, ביקש בעלי להיכנס לשירותי הספא ושם נאמר לו כי השירות הוא בתשלום ולמבוגרים בלבד! כמו כן ארוחת הערב היתה טובה אם כי לא מגוונת כלל וארוחת הבקר היתה נהדרת. אני הזמנתי שירות למזגן כמה פעמים ונאמר לי ע"י אחד העובדים כי בגלל שהחדר בו אנו שוכנים פונה רוב היום לשמש אז למזגן קשה לקרר. וכך סופקו לנו תירוצים עלובים אין ספור. למחרת בבקר ביקשנו להשתדרג לחדרים שהולמים בית מלון ברמת חמישה כוכבים. נתנו לנו מפתחות לכמה חדרים נוספים שהיו בדיוק כמו החדר שלנו. בקשנו לראות חדרים בקומת עסקים. החדרים בקומה זו מתקרבים לחדרים ברמת חמישה כוכבים וביקשנו לעבור לשם. נתקלנו באטימות מאין כמותה. לא הותר לנו בשום אופן לעבור לחדרים אלו , אלא בתוספת של 200 ₪ לחדר ללילה, כאשר מראש שילמנו לחדרים ברמת חמישה כוכבים. לא עזרו כל תחנונינו והחלטנו להציע למלון פשרה של 100 ₪ ללילה עבור החדרים הנ"ל. וכמובן לא היתה פשרה כי מצידם לא היה שיתוף פעולה. ירדנו לחדרים מאוכזבים והחלטנו לשוחח עם אחראי בטלפון. חייגנו לקבלה וביקשנו אחראי. על הקו היה דרור. לאחר חצי שעה של הסברים ותחנונים מצד בעלי שעלו בתוהו, נאמר לנו כי גם אם נשדרג חדר עדיין לא נהיה לקוחות מרוצים. ביקשתי את דרור לרדת לחדרנו שיראה במה מדובר ואולי הוא יבין את תסכולנו. ובכן, ועכשיו הקצפת של הדובדבן: דרור נכנס לחדר וטען כי יום קודם, בעת שחברנו צעק בקולניות בקבלה לגבי המעליות שלא עבדו, הוא רצה להציע לנו לעזוב את בית המלון. בגרע זה הבנתי את כל האנטיגוניזם והאטימות כלפינו. מלכתחילה זו היתה מטרתם. ועוד נאמר לנו כי הם יעזרו לנו למצוא מלון חלופי.אני פונה להנהלת בית המלון ולדרור: לתשומת ליבכם: מילא מלונכם קפא בזמן ונשאר 20 שנה אחורה, אבל השירות והאנושיות שלא הפגנתם היא לא משתווה למלון ברמת 2 כוכבים. נפגענו קשות והחלטנו לעזוב את המלון באותו הרגע. התקשרנו למלון דן פנורמה, שם התקבלנו בברכה וקיבלנו שירות יוצא מן הכלל.
לידיעתכם, אין אנו אנשים בעייתיים ואת חופשותינו אנו מבלים במגוון מלונות בארץ מדרום ועד צפון ברמת חמישה כוכבים בלבד. למיותר לציין כי לא היו לנו טענות כלפי אף בית מלון בארץ. לכן החלטתי לפרסם מכתב זה עם העתק לשר התיירות ולבית המלון עצמו ואנסה להפיץ אותו כמה שיותר. עם ישראל היקר אין לכם מה לחפש בבית מלון רג'נסי בירושלים. כף רגלי לא תדרוך שם לעולםםםםם.



בכבוד רב,
עוגמת נפש סוג הנזק :
יש לסגור את בית המלון ולחדש אותו. מבנה עם פוטנציאל פתרון נדרש :

בית מלון רג'נסי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה