|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות ומידע לא אמין |
נושא התלונה: |
יום רביעי 25 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פניתי הבוקר לבזק ברצון לברר הקפאת קו הטלפון בביתי מאחר והחלטתי לבדוק חיבור לחברת hot/ רצונו של אדם כבודו. הטלפנית שענתה לי אמרה שאם מקפיאים קו בזק לא שומרת על המספר. הבעתי תמיהה שכן לפני כשנתיים לאחר פטירתה של אימי ז"ל הקפאנו את קו הטלפון בביתה מאחר ולא ידענו לאן מועדות פנינו עם הבית.
לאחר כארבעה חודשים עבר אחי להתגורר בבית וחידשנו את הקו. אף אחד לא אמר דבר על שמירה הקו.
ביקשתי ממנה שתבדוק ויובשתי על הקו כ - 12 דקות ארוכות!!!!!
היא לדבריה אמרה שהלכה לבדוק את דברי ואני ביקשתי לראות בכתובים, תקנון
או משהו דומה של בזק על המדיניות והחוקים. מדוע לאחר שהבינה שאני שוקלת מעבר לחברה אחרת מסרה לי שאם אקפיא את הקו אצטרף להיפרד ממספר שמלווה את ביתי כבר 40 שנה. מה קורה לנו במדינה הזו?
אני חושבת שכל אדם רשאי לבדוק דברים אחרים ואם לא טוב והשרות מוכיח את עצמו אז אין מה לדאוג הלקוח יחזור אליכם.
ואם זאת צורת השרות של המתנה מייגעת בת 12 דקות שהיו על חשבוני, אז אני צריכה לבדוק עם עצמי אם זאת רמת השרות שאני מאחלת לעצמי.
תחשבו על זה שמחינתי לא קיבלתי שרות הולם ובודאי לא מידע שאמין עליי.
אשמח להתייחסות
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אני מעונינת לדעת ולראות בכתובים את התקנון של בזק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|