פרטי התלונה

תלונות פדני

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב לתקן צמיד נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-10 שנים קנינו לאשתי במיטב כספנו ובהמון תשלומים, צמיד משובץ יהלומים בחנות פדני ברחוב הירקון בתל אביב. הצמיד עלה לנו 12000$. במשך השנים הצמיד הוכנס לתיקונים שונים[ בתשלום] בפדני, כל פעם מסיבה אחרת: פעם- נפתח מרווח בין שתי חוליות. פעם- השתחרר הסוגר.פעם- ניתק הצמיד לשניים... בקיצור, הצמיד הזה האכיל אותנו מרורים.גם הטיפול של אנשי פדני בצמיד היה מתחת לכל ביקורת. כמעט בכל פעם שהיה יוצא מתיקון היינו נאלצים לא לקבלו, כי התיקונים היו רשלניים והצמיד היה יוצא עקום, מעוות או לא מושלם מסיבה אחרת.או אז הם היו מוסרים אותו לתיקון אצל צורף חיצוני, יותר מומחה... בחודש נובמבר האחרון הוכנס הצמיד לתיקון עקב מרווח לא סימטרי בין שתי חוליות.לאור נסיוננו העגום ביקשנו שיבדקו את כל החיבורים. כשנקראנו לקבל את הצמיד ראינו יחד עם האנשים בחנות כי נעשה תיקון לא ראוי והתכשיט עקום. בגלגול השני שהה הצמיד אצלם במשך כחודש ימים, וכשנמסר לנו קיווינו שזו הפעם האחרונה. לצערי, לאחר מספר ימים נאלצתי לשוב כי נוצר פעם נוספת מרווח לא תקין בין הסוגר לחוליה הראשונה. כשהוצאתי את התכשיט מתיקון זה, הוא לא נראה לי מושלם גם הפעם, אך העייפות, המתח וייחוס העניין לגיל הצמיד גרמו לי להסתפק גם בתוצאה בינונית.
יומיים מאוחר יותר קרתה תקלה נוספת: יהלום אחד נפל נעלם, וראינו גם שאחד הפינים שמחברים בין החוליות בולט החוצה.
הפעם החלטתי לא להסתפק בפניה לחנות, ופניתי בכתב למר בני פדני, מנכ"ל החברה. מספר ימים לאחר פנייתי בכתב הודיעו לי כי סוכם ע"י מר פדני שהצמיד יתוקן הפעם על חשבונם. החזרתי את הצמיד לחנות, והוצע לי "עקב מצבו השחוק" של הצמיד, להוסיף 1500$ ולקבל צמיד חדש. נאמר לי שלצמידים כאלו יש אורך חיים מוגבל[???], ואנחנו צריכים להיות מרוצים שהצלחנו לשרוד איתו כ-10 שנים[???], כשאחרים גם לא מגיעים לזה... לא קיבלתי את ההצעה,דרשתי תיקון, וכתבתי על כך מכתב נוסף למר פדני. הבנתי ממזכירתו כי מכתבי נמסר לטיפולו של עורך הדין של החברה. מחוסר ברירה, פנינו גם אנחנו לעו"ד ששלח מכתב ובו דרישה לתיקון. לאחר מספר שבועות הודיע לנו מנהל החנות שאין ביכולתם לתקן את הצמיד ושהוא התפרק להם לחלוטין! הוא חזרעל הצעתם הקודמת. סרבנו. לאחר מספר ימים הגיע מכתב גס,מלא השמצות ואי דיוקים מהעו"ד של פדני המציע לנו לקבל את הצעתם "הנדיבה". בצר לנו, כתבנו לפני מספר שבועות מכתב נוסף, אבל כבר לא נענינו.
אנחנו פונים עכשיו אליכם. אם היינו יודעים על האפשרות הזו היינו פונים קודם.
הצמיד נמצא אצלם ולדבריהם הוא מפורק.
שאלות:
ממתי לתכשיט כזה יש אורך חיים?
ואם כן, למה לא אמרו לנו, כשקנינו, שלצמיד יש מגבלת זמן? [אם היו אומרים- לא היינו קונים!]
ולבסוף, אבקשכם לעזור לנו ולגרום להם להחזיר לנו צמיד מתוקן.
כספי סוג הנזק :
לקבל בחזרה את הצמיד- מתוקן כמו שצריך. פתרון נדרש :

פדני שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה