אי חזרה שיטתית של נציגי הוט בנוגע לטיפול בשירות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בראשית חודש ספטמבר התקשרתי למוקד מעבר דירה בחברת הוט על מנת לנתק את נקודת האינטרנט שהייתה בדירתי מאחר ועברתי לדירה אחרת בה כבר קיים חיבור של הוט. נציגת השירות הודיעה לי כי יש התחייבות לנקודת האינטרנט ואם אני מעוניינת לנתק את הנקודה עליי לשלם קנס של 250 שקלים. כששאלתי אם יש דרך להעביר את המנוי לדייר שנכנס במקומי אל הדירה, כדי למנוע ממני תשלום בשירות שאין לי בו צורך - נאמר לי כי הדבר בלתי אפשרי. לאחר כמה ימים הושארה במשיבון הודעה מהוט שאחזור למוקד שירות הלקוחות משום שלא הצליחו לנתק את הנקודה. כשהתקשרתי התברר לי לתדהמתי שהייתי יכולה לבצע העברת בעלות של החיבור לדייר החדש, אך לא ניתן כרגע לבצע העברת בעלות משום שהדייר החדש כבר התחבר בעצמו להוט. לאחר ששוחחתי עם מנהלת במוקד מעבר דירה, שהציעה לי להקפיא את המנוי ולחברו מחדש (למרות שיש לי כבר חיבור מהוט ואין לי צורך בחיבור נוסף!!!) שלחתי מכתב לפניות הציבור, עם העתק למנכ"ל הוט. הודעת טקסט על קבלת המכתב הבטיחה טיפול וחזרה אליי. אך יותר מחודש עבר, ואיש לא שוחח עמי. ביום שני שוחחתי עם נציגה שהבטיחה שיחזרו אליי ביום שלישי, אך ללא קיום ההבטחה. גם הנציגה ששוחחתי עמה ביום שלישי הבטיחה את אותה הבטחה - ללא שום התייחסות. מיותר לציין שכרגע אני התשלומים להוט ממשיכים להיגבות למרות שאין לי שימוש בנקודת האינטרנט (אדם אחר משלם בעצמו על אותה נקודה) וגם שירות איני מקבלת!!! אני דורשת מהוט התייחסות נאותה לפנייה זו ותמורה לכספי!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|