|
|
|
|
|
|
חיובים שגויים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 8 בינואר 2008 הצטרפתי למבצע heroes תוך שדרוג מכשיר האורנג שברשותי.
למחרת 9 בינואר החזרתי המכשיר המשודרג סגור באריזתו והחלפתי במכשיר אחר.
- אנו עדיין מחוייבים על המכשיר שהוחזר ב 9 לינואר סך 35 ש"ח בחודש למרות הבטחות חוזרות ונשנות. העתק מסמך ביטול העיסקה נמצא ברשותי.
- בעת ההצטרפות נבחר יעד חינם במסגרת המבצע וחבילת המשפחה היתה אמורה להתבטל. בפועל נמשכת גביית התשלום הקבוע עבור חבילת משפחה.
- חיוב ראשון עבור umts basic 2006 לא זוכה (אף לא בחשבונית עוקבת) בנגוד לתנאי המבצע
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי החיוביים השגויים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר שמואלי על הבאת הנושא לידיעתנו. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|