|
|
|
|
|
|
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום חמישי 03 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 03.01.08 רכשתי מזרן דרך ערוץ הקניות של חברת איקס מרקט המרן שקע וקיבל עיוות בטלפון הם לא עונים אבקש טיפול דחוף בנדון אבקש להעביר את התלונה במידי תודה (מזרן לידר שנחשב בין המזרנים הטובים)
|
מזרן פגום |
סוג הנזק : |
להחליף מזרן במידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איקס מרקט שירות לקוחות
, תגובה:
|
חיים מנהל |
שם ותפקיד: |
במידה ולא עונים בטלפון תמיד ניתן להשיג את ע.הקניות יש שרות יום מלא |
תגובה: |
לרוכשים דרך הערוץ יש אופציות נוספות להעביר ק.שרות יש ימים עמוסים שלא תמיד עונים מייד בטלפון |
פתרון: |
|
|
|