|
|
|
|
|
|
הטעיית הציבור - עדיין לא קיבלתי תשובה מהחברה ואילו החברה פרסמה כאן באתר שענתה לי |
נושא התלונה: |
מירון אורית |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שפניתי לאתר תלונה והעלתי את טענתי כלפי חברת לי קופר, התקשרו אליי מחברת גלי - שנותנת שירות ללי קופר במוצרי הנעלה.
עדכנתי אותם כי התלונה שלי היא כלפי מכנסיים מחברת לי קופר.
הם הבטיחו שהספק הנכון יפני אליי בתשובה לתלונתי.
עד היום - לאחר פרק זמן ארוך - עדיין לא פנו אליי ולא קיבלתי כל תשובה.
להפתעתי , כשבדקתי באתר ראיתי כי החברה הטעתה אותי ,את האתר ואת הקוראים כיוון שהיא כתבה כי תשובה נשלחה ללקוח - לא היה ולא נברא.
אני מבקשת מחברת לי קופר להפסיק למשוך זמן כמו שעשתה עד עכשיו, לקבל זוג מכנסיים חדשים, להפסיק להטעות את הציבור ולהתנהג כחברה שיודעת מהו שירות לקוחות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
לי קופר שירות לקוחות
, תגובה:
|
צוות שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|