פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל וסחבת< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קריית הממשלה ב"ש סניף חברה:
תיאור הבעיה:


לכבוד שרות לקוחות, שלום רב!

בהמשך לפניותי הקודמות ( טופלה ע"י נציגת שירות לקוחות - אורה) אני הזמנתי משקפי שמש-ראייה בסניף הנמצא בקריית הממשלה בבאר שבע. ההזמנה התבצעה ב-7.03 בשעות הבוקר. מנהלת הסניף אמרה לי בנוכחות מנהל האזור שהמשקפיים יהיו מוכנים תוך שבוע - 10 ימים.

היום נכנסתי לסניף על מנת לבדוק האם הגיעו המשקפיים. פניתי ללוסי בבקשה לבדוק את ההזמנה.

לוסי בדקה במספר מקומות בחנות אך לא מצאה , אז ביקשתי לבדור במחשב. היא לא מצא את הפרטים שלי ורשמה על הפתק את השם שלפיו היא חיפסה את הנתונים. היערתי לה שלא קורים לי טיטאנה אלא טטיאנה. על כך היא התחילה לצעוק עלי ולטעון שדווקה כך יש לרשום את שמי ושלא היא זאת שערכה את ההזמנה ובכלל מה אני רוצה ממנה. הסברתי לה שמה שהיא עומרת זה כמו לקרוא לה ליסי במקום לוסי.

היא התרחקה ממני ואמרה " היא לא שפויה לכן לא רצו לעבוד איתה בביג"

את האמירה שמעו עובדים נוספים בסניף.

לא נראה לי שלליסי יש זכות לחלק תארים מסוג זה ללקוחות!!!

מכיוון שזה לא מקרה ראשון שאני נתקלת בצורת דיבור מכוערת במיחד בסניפים שלכם , אני דורשת הסבר בכתב האם זאת המדיניות של החברה - להעליב את הלקוחות.

בנוסף ברצוני לציין שבעת ההזמנה נוכחתי בויכוח קולני במיוחד בין מנהלת הסניף לבין מנהל האזור שרק מצדיק את תחושותי.

כמו כן אני שוקלת לתבוע את גב' לוסי על עוגמת נפש שנגרמה לי.

טטיאנה שולדינר


טל' 0544810799

עלבון סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה