|
|
|
|
|
|
פוליסה סיעודית מורחבת של חברת דקלה - גבייה כפולה בלי פוליסה |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
א.ג. נכבד/ה
למבוטחי דקלה יש ביטוח סיעודי קיבוצי מטעם קופ"ח כללית על-סך 18.75 ש"ח. בתאריך 21.8.2011 התקשרה אלי נציגת חברת הביטוח דקלה גברת מורן ושיווקה לי ביטוח סיעודי מקיף יותר. לאחר שקראתי את ה"גילוי נאות" של החברה ולאחר שהתייעצתי עם מביני דבר, חזרה אלי מורן ובשיחת טלפון קיבלה ממני מורן את הסכמתי להתחיל ביטוח סיעודי מקיף על סך 114.15. חשוב לציין שמורן לא ביקשה ממני להעביר פקסים עם אישור חתימה וכל אסמכתא אחרת שמציינת איזה הסכם על התקשרות ביטוחית בינינו. היא דלתה ממני פרטים דרך הטלפון.
כבר בחודש הבא ניכתה החברה ניכוי כפול של שני הביטוחים הסיעודיים הישן והחדש. חודש וחצי כבר עבר ועדיין לא קיבלתי מהחברה את הפוליסה שאני משלמת עליה.
לפני שבוע פניתי דרך האינטרנט למורן ופניתי גם לנציג שירות החברה. רציתי לבקש את הפוליסה שלי ורציתי להבין מדוע אני צריכה לשלם תשלום כפול על שתי פוליסות בין כה ובין כה איש מהם לא חזר אלי.
ברצוני להזהיר את הציבור בפני התנהלות כזאת.
אם החברה מתנהגת כך עם לקוחות שעדיין לא נזקקים לשירותיה איך תתנהל עם לקוחותיה כאשר יזדקקו לשירותיה הסיעודיים?
לדעתי יש טעם לפגם שארגון גדול כמו קופת חולים כללית יציע שירותים של חברת ביטוח שמתייחסת כך ללקוחותיה.
נעמה מירון אשר
0547-482932
|
אבדן אמון בחברת הביטוח ובקופת החולים המשווקת אותה |
סוג הנזק : |
ביטול הפוליסה והחזר הגבייה הכפולה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיקלה ביטוחים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|