המכתב המצורף נשלח ב24 באוגוסט למחלקת תלונות הציבור של הדקה ה90 ולא קיבלתי מענה עד כה |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב 11 לאוגוסט 2008 שוחחתי עם ניצה נציגת השרות שנתנה לי הצעה לסופ"ש במלון רויאל ים המלח, חדר פונה לבריכה + תינוק בסף 1450 ₪, אמרתי לה שאני אתייעץ עם זוג נוסף ואחזור אליה.
אחרי כחצי שעה חזרתי אליה בכדי לסגור את העסקה והיא אמרה לי שהיא תחזור אלי מטלפון קווי.
ניצה חזרה אלי כעבור 10 דקות ואמרה לי שבדיוק שנייה הזאת בזמן שהיא מעלה את העסקה המחיר עלה ב 100 ₪.
אני טענתי בפניה כי נמסר לי מחיר מסוים, המחיר אושר לי בזמן שהתקשרתי לסגור אך היא אחרה ב"לחזור" אלי מטלפון קווי ולכן אני מבקשת לקבל את המחיר שהובטח לי, ניצה הצדיקה אותי .
שאלתי אותה האם אוכל לשוחח עם מנהל והיא ענתה "בוודאי שאת יכולה", בזמן שהקו פתוח היא אמרה למנהלת שלה שאני מבקשת לשוחח עימה והמנהלת צעקה בטון מאוד לא מנומס ואף מעליב "אין לי מה לדבר איתה זה המחיר, רוצה שתסגור לא רוצה שלום!!" ואני שמעתי את זה.
ניצה שהרגישה מאוד לא נח עם התשובה של המנהלת שלה אמרה לי שהיא מעבירה אותי לשרות לקוחות.
נאלצתי להמתין כ 10 דקות נוספות עד שהגעתי לנציגה שהעבירה אותי למנהלת לין.
לין טענה שזה מה יש והם לא משנים מחיר על אף שלא נמסר לי כי המחיר הוא לרגע זה ועלול להשתנות בעניין של שניות.
לטענת לין (מחלקת פנים) "אני לא מחויבת למחיר".
לבסוף לא סגרתי עם הדקה ה90 את העסקה אלא עם חברה אחרת.
עפ"י ידיעתי גם לצרכן זכויות, וברגע שנמסר מחיר מסוים על החברה לעמוד במחיר ולא ברגע שהלקוח רוצה לסגור אז "אופס" במקרה המחיר עלה ב 100 ₪.
מלבד זאת, גם אם המנהלת לא מעוניינת לתת שרות ולשוחח עם הלקוח לפחות שלא תסלק אותו בזלזול מהקו. אם אני לא טועה מטרתה למכור עסקאות ולא לשלוח אותם לחברות אחרות.
כנראה שלחברת הדקה ה90 יש מספיק לקוחות ושהיא מרשה לעצמה לזלזל בלקוחות, אז סליחה גם ללקוחות לא חסר חברות שנותנות מחיר אטרקטיבי הרבה יותר משל הדקה ה 90.
תודה
שירן בן חמו
050-3908070
רחוב כנרת 41/26 אשדוד
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|