שירות מאכזב |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום וברכה
בתאריך 9.11 רכשתי מאתרכם מגהץ קיטור מאתר ערוץ הקניות . בדף התוכן צויין כי המוצר מגיע לאחר 5 ימים. לצערי הרב המוצר הגיע רק אתמול, יום שלישי 22.11. כאשר התקשרתי לשירות הלקוחות נידחתי כמה וכמה פעמים והמתנה מרובה בטלפון, להפתעתי גילתי "שיטה מקוצרת" לתפוס אתכם , להתקשר למחלקת הזמנות ולבקש שיעבירו אותי אליכם, מפליא הדבר שאם אדם רוצה להזמין משהו בשניות עונים לו אבל שירות לקוחות הוא יכול לחכות ולחכות, עד שענה לי מענה אנושי נאמר לי כי זו המזכירה של שירות לקוחות ויחזרו אלי, כמובן שלא חזרו אלי והייתי צריך להתקשר שוב ולהתעקש לדבר עם מישהו.
המוצר הגיע אתמול יום שלישי באריזה מרופטת ואף נראה כמשומש.
בעתיד לא נראה לי שארצה להשתמש בשירותכם שנית, השירות שלכם גרוע ומתחת לכל ביקורת נראה כי ההזמנות יותר חשוב לכם משירות הלקוחות, מה שגורם ללקוח להרגיש שאחרי שלקחו ממנו את הכסף אז הוא כבר לא חשוב.
ממתין לתשובתכם המידית ופיצוי על עוגמת הנפש.
שי
לקוח מאוכזב
|
עוגמת נפש, עלבון, |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|