פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר חינם שלא סופק - תמורתו נמכר לי מכשיר אחר בעורמה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
זבוטינסקי 72 פתח תקוה כתובת:
תחנת שרות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.11.2011 החלטתי לעבור לחברת אורנג מאחר וכל משפחתי מנויה בחברה. מאחר ובתי עובדת בחברת אל על הוכנסתי לתכנית עסקית שמיועדת לעובדי אל על ובני משפחתם .במסגרת התכנית נמסר לי כי מגיע לי טלפון בחינם אבל איש השרות יצא, וכשחזר הודיע לי שהמכשיר בחינם אזל אבל יש להם מכשיר שמתאים לי. בתמימותי הסכמתי לקחת את המכשיר.בדיעבד הסתבר לי שהטלפון יעלה לי 1003 שקל. בדקתי את המחיר בחנויות ולתהדמתי המחיר למכשיר כזה הוא כ-400 שח. נציג החברה לא בא אלי בידיים נקיות .חברה גדולה ורצינית איננה יכולה להתנהג כמו איזה בסטה בשוק. אבקש לזכותני בהפרש הקיים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה