פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירותי מידע וטלמסר שלא הזמנתי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר שבמשך שנה לא קיבלתי חשבון מאורנג, עבור שימוש ב 2מכשירים שברשותי, למרות שפעמיים פניתי לחברת אורנג' בבקשה לעדכן כתובת מגורים חדשה,
לאחר שנה קיבלתי חשבון בכתובת הקודמת ו ראיתי חיובים עבור שירות חברת UNICELL שלא ביקשתי, לא מכירה ואף פעם לא הזנתי, מעבר לכך בחודש אוגוסט 2011 פנו עלי טלפונית נציגי אונגי בהצעה לחסום שירותי מידע ולטמסר והסכמתי לכך!!
למרות זאת במהלך שנה שלמה חברת אורנג' העבירה תשלומים שונית לחברת וUNICELL שגם העבירה חלק מכספי לחברת טלמסר אחרת, עבור כל מיני שירותים שלא קיבלתי וניצלתי. כל זה התגלה בשיחת וידע ביני, נציג שירותי פיננסי של אורנג' בשם ואלרי ונציגי חברות טלמסר שוניות בהשתטפו בשיחת יודע, ביקשתי מכל הנציגים להעביר לאורנג' פירוט חיוביים ונציג של שירות פיננסי הבטיח לשלוח אותם עלי הביתה לכתןבת חדשה יחד עם חשבונית עבור שנה שלא היגע עלי. הובטח לי שהקבל את הכל תןך שבוע. היום ב29/01/2012 אני עדיים לא קיבלתי שום דבר מחברת אורנג'. אני מחכה לכל החשבונות על מנת להגיש תלונה למשרד התקשורת.
אני דורשת החזת מלא על כל השירותים שלא הזמנתי מחברת אורנג', קבלת חשבונות חודשיים כראוי וחסימה כוללת של כל שירותי תוכן ומידע שלא ביקשתי ישירות מחברת אורנג'.
ביזבוז זמן סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה