מוצר פגום והסרת ההתחיבות ע"י אורנג' לספק שרות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 31 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתחילת שנת 2011 רכשתי מחברת אורנג' מכשיר טלפון חכם מסוג אייפון 4 וחבילת תוכן שכוללת שיחות לכל היעדים מסרונים וגלישה סלולורית 3G .
כבר מהשבועות הראשונים של השימוש במכשיר נוכחתי להבין שקיימת בעיה ביכולת הקליטה של המכשיר הן מבחינת קבלה\הוצאה של שיחות והן מבחינת השימוש ביכולת הגלישה הסלולרית, כגון גישה לאתרים ויכולות הניווט (GPS) ,
החלטתי לפנות למרכז התמיכה דרך הטלפון שם נאמר שהגדרות הרשת אופסו והכל תקין אך לא כך הדבר פניתי למרכז השרות של אורנג' ביד ברח' השלושה בת"א לאחר שפרטתי את תוכן הבעיה הם ראו לנכון לשלוח את המכשיר לבדיקת מעבדה , לאחר שלושה ימים נגשתי שוב למרכז השרות לאסוף את המכשיר אך נמסר לי שהמכשיר שהיה ברשותי נמצא פגום ולכן הוחלט להחליפו בחדש, עוד באותו היום הבנתי שקיימת במכשיר החדש בעיה נוספת לבעיה שפרטתי קודם (שאגב לא נפתרה)והיא שמסך המגע תקול. נגשתי שוב למרכז השרות הם הביטו במכשיר בפליאה ולא הבינו אך ניתן לי מכשיר "חדש" עם בעיה כזו לטענתם זה לא קרה מעולם, נתבקשי להפקיד את המכשיר לבדיקת מעבדה בשנית , לאחר עוד שלושה ימים הגעתי שוב למרכז השרות שם שוב נמסר לי שהמכשיר הוחלף במכשיר חדש , כמבון שלאחר בדיקה מהירה שמתי לב שהבעיה של חוסר הקליטה והבעיה של הרשת הסלולרית עדיין לא נפתרה מחוסר זמן ויאוש זנחתי את הנושא אל תוך מצב של בעיה בשימוש במכשיר, בחודש האחרון פניתי שוב לחברת אורנג' לטיפול בבעיה המעצבנת והם כהרגלם שלחו את המכשיר שוב לבדיקה במעבדה כמובן שלאחר חמישה ימים קיבלתי את המכשיר אך נתגלו בו בעיות נוספות כגון התחממות לא סבירה של הסוללה ורעש מוזר מבטן המכשיר (חלקים נעים משוחררים ) עוד באותו היום שמתי לב לבעיה וניגשתי שוב למרכז השרות ושם שוב נאמר לי להפקיד אותו לבדיקה במעבדה ושוב לשולושה ימים כשחזר המכשיר הבעיות לא טופלו כלל מלבד ההסבר של הנציג שהוחלפה הסוללה במכשיר אך אותו רעש מוזר מבטן המכשיר עדיין ישנו ובעיית הקליטה לא טופלה כלל הנציג מסר לי שהוחלט ע"י החברה שהרעש הוא מאפיין טבעי של המכשיר ואין מה לעשות בנדון כמו כן אני יכול להפקיד שוב את המכשיר אך התשובה תהיה זהה.
לצערי אני עדיין עם אותו מכשיר תקול ובעיות בקליטה וברשת
כמו כן פניתי אין ספור פעמים לחברת אורנג' בבקשה לטיפול בבעיה אך ללא מענה ביקשתי להחליף את המכשיר שוב אך הם סרבו
לסיום עלי לציין שמעולם לא ביקשתי הנחות כספיות או התלוננתי על מכשיר פגום אלא רק על בעיות קליטה ורשת מוזרות מאוד
את כל הבעיות הנוספות יצרה חברת אורנג' והיא אינה לוקחת אחריות על מעשייה ולצערי מדי יום אני נפגע שוב ושוב מאי יכול לשימוש במכשיר בצורה תקינה ע"פ התחייבותם
|
עוגמת נפש, |
סוג הנזק : |
עמידה בהתחייבות שלהם לספק מכשיר תקין ושרות תקין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|