פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטוש התשת לקוח וגניבת כספים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביצעתי עסקה מול אונג סוכם סכום סופי של חשובנית 140 שח. יש שיחה מוקלטת של מוקד מכירה טלפוני כאשר מציעים לי את ההצעה ובאותו היום אני עושה את העסקה מול המרכז שירות. בפועל כל החשבוניות במשך שנה עוברת פי שניים ולפעמים פי 3 חודש מתנצלים מזכים ואמרים כי הנושא נפתר בפועל כל חודש מחדש אנו פונים בנושא זה ואין לזה סוף. לוקחים כסף מיותק אנחנו מבזבזים זמן בשביל להסביר לנציג ואחכ למנהל בפועל אף אחד לא מתיחס אלינו ולא מטפל במקור הבעיה הנציג האחרון בכלל אמר כי החשבון תקין וכי זה מה שאמור להיות וכי אין מקום לזיכוי ולא טרח אפילו לבדוק תיעודים או האזנות כמה אפשר לטרטר אדם מסכן כמה אפשר לרדוף אחרי מעצמה גדולה כמו אורנג שבה יד שימים לא יודעת מה עושה יד שמאל ובכלל לא יודעת על קיומה מתי זה יסתיים ?
זיכוי רטרו +טיפול במקור הבעיה+ פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה