פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות קליטה כ-24 שעות ורק לאורנג'! נושא התלונה:
לוי מוריה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בסביבות חודש יוני 2010 עברתי מחברת פלאפון לחברת אורנג' ורכשתי מכשיר גלקסי חדש שעבד מצויין.
בחודש ספטמבר התחלתי לעבוד והתברר שבמקום העבודה שלי אין קליטה רק לאורנג', זה כמובן היה מרגיז אך הסתדרתי עם זה.
לפני כחודש עברתי דירה ומסתבר שגם שם אין קליטה רק לחברת אורנג'.
פניתי לחברה כמה פעמים ואמרו לי שזה בטיפול והציעו לי לרכוש אוזניית בלוטוס.
כשהלכתי לרכוש את האוזנייה אותו הנציג היה בהפסקה פעמיים ולא הצלחתי לרכוש את האוזנייה. מה גם שזה פתרון לא מקובל עליי, המקום היחיד בו יש לי קליטה מלאה נמצא באזור הכביסה למעלה למעלה- לא הגיוני שאניח שם את הנייד ואסתובב עם בלוטוס עם אפשרות למענה וללא אפשורות חיוג מהמכשיר.
שוחחתי איתם שוב עם פניות הציבור מטעם החברה ונציגה בשם הילה אמרה לי שבמידה וארצה לעבור לחברה מתחרה עליי לשלם קנס יציאה של כ-380 ש"ח. על המכשיר אמשיך לשלם כרגיל רק ללא זיכויים (כ-98 ש"ח בחודש). אמרה שאולי המתחרים יוכלו לספוג את עלות המכשיר מה שנשמע לי לא מציאותי לחלוטין.
הציעו לי צלצול כפול- כזה שמצלצל בבית במקום בנייד רק שאין לי טלפון קווי. אמרה לי שאין פתרון אחר והיא מצטערת הם לא מחוייבים לתת קליטה -כמו כל שאר החברות. האם זה נכון? אני לא רוצה להחזיק מכשיר שאין לו קליטה כמעט 24 שעות ביום ואין לי בו צורך. רוצה לחזור למתחרים וכמובן לא לשם קנס וגם לא עלות מכשיר! האם אני אמורה להיענש כי ככל הנראה אין אנטנה באזורי? התחברתי בגלל המחיר רוצה לברוח בגלל השירות!!!
וגם עוגמת נפש! סוג הנזק :
ניתוק ללא קנס יציאה וללא עלות מכשיר- מוכנה להחזיר את המכשיר! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה