|
|
|
|
|
|
גניבת כסף |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי IPHON 4 בתאריך 11.7.111 בעלות כוללת של 4248 כאשר זה מתחלק ל-36 תשלומים כפול 118 ש"ח לחודש
בתאריך 13.12 גיליתי כי אורנג' משכו את כל הסכום של המכשיר בסך כולל של 4248 כמובן שהבנק סירב לבקשה והסכום חזר כולל עמלות וכד' שעלותם מגיעה למאות שקלים
לשאלתי מדוע זה קרה הם אמרו קרתה טעות ואנו נטפל בה מה שבפועל לא קרה בחודש ינואר ראיתי בהוראת הקבע שהייתה לי באשראי התחילה ספירה מחודשת של התשלומים היינו 118 שח וכתוב תשלום 1 מתוך 36 תוך התעלמות מהתשלומים שכבר בוצעו בעת רכישת המכשיר
כל בקשותיי להסבר נדחו על הסף ההבטחות כי יחזרו אליי לא נענו הלכתי גם לסניף ושמה המנהלת אמרה לי אני יחזור אלייך (זה קרה יום שישי)ונכון להיום אין תגובה
האשראי שלי נחסם מהחשבון שלי חזרו שיקים כי אין כיסוי נהייה בלאגן אחד גדול בגלל הטעות שלהם שהם לא מוכנים לתקן
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי גבוה וניתוק מהחברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|