|
|
|
|
|
|
שרות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים וחצי ניידתי 6 מכשירים לרשת אורנג' ומאז 4 מכשירים מושבתים בשל חוסר קליטה באזור מגורי. אני פונה יום יום לאורנג' והתשובות שאני מקבלת הן: יחזרו אליך היום יחזרו מחר וכו'... מדובר בעסק והנזק שנגרם לי גדול מאד. התייאשתי מהשרות הגרוע ומחר אני הולכת להחזיר את כל ששת המכשירים לרשת הקודמת. זה פשוט בזיון. בזבזתי כסף ואנרגיות מיותרות במשך שבועיים וחצי
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|